Hlavní navigace

Marketing Breakfast: největší výzvy dnešního marketingu

Legenda české reklamy Josef Havelka a významné marketingové osobnosti, zkušenosti z praxe i interaktivní diskuse.

Doba čtení: 2 minuty

Série diskusních setkání marketingového guru Josefa Havelky a jeho VIP hostů se rozjíždí. Přijďte se do coworkingového centra WorkLounge zapojit do diskusí o nejzásadnějších tématech a výzvách dnešního marketingu.

Robert Hass ze Symbia přijal pozvání na druhé setkání. Mluvit se bude především o problematice značek v novém digitálním světě. Probereme, co dnes představuje značka, jaká je její role a význam, jak se může prosadit, jakým problémům a rizikům čelí a jak může rozvinout příležitosti, které tento nový svět nabízí. Již 25. dubna.

Zákaznická zkušenost se v době zaměnitelnosti produktů a služeb jeví jako další velká příležitost, jak se odlišit od konkurence a využít při tom moderní nástroje a technologie. Ale jedna věc je, mluvit o ní, ale naprosto něco jiného je, mít pod kontrolou celou zákaznickou cestu od začátku do konce, a někdy i za něj, po reklamaci, servis nebo opětovný nákup. Přitom kompletní zákaznickou cestu velká část byznysu není schopna ani popsat, natož aby ji vědomě kontrolovala či vylepšovala. Je to vůbec možné, nebo je to jen šidítko konzultantů, jak si otevřít další zdroj příjmů? Pozvání na setkání 22. května přijali Jan Binar z McCANN Prague, Tomáš Čupr z Rohlík.cz a Jakub Petřina z AirBank.

A co čeká marketing v tavícím kotli digitalizace? To je téma čtvrtého setkání 14. června. Budoucnost je složitá, obzvlášť když jde o předpovědi. Nicméně: „You have to skate, where the puck will be“, proto se na posledním setkání budeme věnovat blízké budoucnosti, která má šanci zasáhnout do rozhodovacích, plánovacích i kreativních procesů marketingu. Třeba dojdeme k tomu, že za nás začnou rozhodovat roboti a my si budeme moci jen užívat kávu a snídani. Hostem bude například Milan Formánek z Red Bull.

Přijďte se s námi podělit o své postřehy, načerpat tu nejlepší inspiraci a připravit se společně na nejzávažnější výzvy marketingu budoucnosti. Těšíme se na vás.