Hlavní navigace

Marketingová data – kde všude je máte a jak z nich vytěžit maximum?

Každá firma generuje obrovské objemy dat. Jen málokterá je ovšem umí správně využít. Jak tedy na to?

Data jsou všude kolem nás. Jak s nimi správně naložit? Jak z nich získat co nejvíce relevantních informací? Nejen o tom bude řeč na konferenci MarComDATA, která se koná 15. června od 9 hodin v prostorách OKsystem na Praze 4. Při registraci do úterý 23. května můžete využít early birds ceny a ušetřit tak na vstupném.

V první části konference se účastníci dozví, jak i vaše konkurence může legálně získat některá vaše data. Chybět nebudou praktické triky a návody. Například Jiří Malý ze společnosti Programmatic ukáže, že se klidně může pracovat i s vašimi daty, aniž byste o tom věděli.

V další časti se rozebere trh z pohledu technologií a systémů, které jsou dostupné či aktivní na českém trhu. Jedním z přednášejících v této části bude Miroslav Kůta ze společnosti Programmatic. Ten bude mluvit o technologiích, které jsou vhodné pro práci s daty, a které jsou dostupné v ČR. Po něm Martin Beneš z Red Media ukáže, jak se dá pracovat s daty v projektu BrainStation. Chybět nebudou ani praktické ukázky. A nakonec Adam Nykles a Ondřej Bartůněk z Adform představí svůj datový modul na konkrétních příkladech z praxe.

Jeden z odpoledních bloků konference se bude věnovat významným hráčům, jejich zkušenostem, plánům a cílům na českém trhu. David Vopelka z České spořitelny úročí svou minulost na kapitálových trzích a schémata práce s daty přenáší do tradičně konzervativního prostředí. Během své přednášky se zaměří na to, jak se vyvíjí role online marketingu z pohledu velké korporace, jak zásadní postavení v ní hrají data a jaké možnosti data otevírají.

Hubert Gall z vydavatelství Czech News Center se podělí o zkušenosti a pohled na současnost a budoucí podobu MarComDat typického mediálního domu a pokusí se odpovědět například na to, jaké zdroje a kolik publisher skutečně potřebuje, jak s nimi nakládat a jak je to s vlastnictvím těchto dat. Pohled českého hegemona mezi vyhledavači na MarComData doplní Jakub Novotný ze Seznam.cz

V závěrečném bloku konference se bude mluvit o regulacích a právních aspektech. Účastníci se dozví, co musí udělat, aby před zákonem i regulátorem obhájili své postupy. Jedna z nejinformovanějších osob u nás v této problematice je aktuálně Kateřina Hrubešová ze Sdružení pro internetový rozvoj (SPIR). Pokud chcete vědět, jak se připravit na regulace GDPR či ePrivacy, pak si určitě nenechte ujít její přednášku.

Více informací o konferenci, program, profily přednášejících a registrační formulář najdete na stránkách konference>>

Partnery konference jsou KPMG a Red Media. Odborným garantem je PROGRAMMATIC. Konferenci organizuje TUESDAY Business Network a produkčně zajišťuje společnost Internet Info.