Hlavní navigace

Marketingové setkání Reklama na hraně si bere na mušku kontroverzní kampaně.

Komerční sdělení
Řečníci dalšího MARKETING MEETING ukáží právní mantinely Real-time marketingu, kam až můžete jít ve výběru klíčových slov v PPC kampaních, i efekty odvážného virálního obsahu.

Sdílet

Během online setkání „Reklama na hraně: risk nebo zisk“ si 15. října ukážeme kontroverzní a diskutované kampaně, jejich reálný dopad na byznys i na emoce a to, co se publiku ve skutečnosti odehrává v mozku.  Dozvíte, kde jsou hranice marketingové komunikace, která reaguje na aktuální dění například v politice nebo v kultuře, jak se dělá odvážný virální obsah na hraně, a na konkrétních příkladech z advokátní praxe PPC kampaní si ukážeme, jak se bránit před konkurencí v případě, že se název brandu stal synonymem pro celou kategorii produktů.

Co vás konkrétně čeká?

Je moudré se vyjadřovat k politické situaci? K propuštění nejsledovanějšího vězně v republice? Kudy vedou limity fandění závěrečné sérii nejsledovanějšího seriálu dekády? Právnička Petra Dolejšová vám prozradí, kolem jakých aktuálních událostí je dobré našlapovat po špičkách a proč.

Petra Dolejšová

Na reálných příkladech PPC kampaní ze své advokátní praxe vám Ladislav Drha ukáže, jak se bránit před konkurencí v případě, že se název brandu stal synonymem pro celou kategorii produktů, nebo jak naopak můžete vy pracovat s klíčovými slovy tak, aby se vám každý proklik neprodražil.

Ladislav Drha

Výzkumná agentura Behavio Labs si pro vás vytipovala kontroverzní kampaně tří známých značek, na kterých otestovala, zda jim zvýšená pozornost spíše pomáhá nebo škodí. O výsledky, emoce a o to, co se publiku ve skutečnosti odehrává v mozku, se s vámi podělí Vojtěch Prokeš.

Vojtěch Prokeš

Ideamaker Martin Charvát z HAZE agency předvede kreativitu jako přidanou hodnotu v přímém přenosu, a to na nejdiskutovanějších reklamních kampaních, které nešlo přehlédnout.

Martin Charvát

Jak komunikovat intimní témata? Jak je možné, aby neziskovka nestrašila veřejnost děsivými statistikami, a přesto měla úspěch? To předvede Petra CísařováLoono, autorka kampaní #prsakoule nebo Dole dobrý.

Petra Císařová

Rádi vyrábíte nebo byste vyráběli odvážné reklamy, které upoutají pozornost? Zúčastněte se 15. října online setkání marketérů a právníků Reklama na hraně: risk nebo zisk a mějte to pod kontrolou.