Hlavní navigace

Měření jako alfa a omega naší úspěšnosti

Nejnovějším metrikám a správné interpretaci informací se budeme věnovat na osmém ročníku konference New Media Inspiration.

Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

TUESDAY Business Network a Studia nových médií při Filozofické fakultě Univerzity Karlovy opět spojily síly a spolupracují na přípravě celodenní konference, která je ideálním místem pro setkání vysokoškolských studentů a jejich pedagogů, zaměstnance internetových a mediálních agentur, marketingové experty, zaměstnance technologických firem, IT pracovníky, datové analytiky, výzkumníky, sociology a další odborníky.

Připravena je řada témat z oblasti médií, velkou pozornost budeme věnovat měření. Úspěšnost webu a samozřejmě také reklamních kampaní je přímo závislá na metrikách, respektive na naší schopnosti v nich umět číst, analyzovat zjištěná data a následně se na jejich základě kvalifikovaně rozhodnout.

Forenzní genetička Halina Šimková, spoluzakladatelka 4BIN – Centrum pro bayesovskou inferenci, představí hlavní principy bayesovské logiky, díky kterým se účastníci naučí nepodléhat rychlým intuitivním soudům. Ty jsou sice pohodlné, ale často chybné.

Peter Podolinský, výkonný ředitel  dotcom.cz, promluví o měření výkonu a úspěšnosti kampaní v sociálních médiích.  To je často limitováno existujícími atribučními modely. Peter zodpoví, jak se od sebe liší atribuční modely používané Facebookem a Googlem, na konkrétní marketingové kampani pak odhalí, jak stejná čísla vypadají jinak, pokud na ně nahlížíme různými atribučními modely. 

Je logické, že při jakékoliv činnosti se nemůže poskytovatel služby soustředit pouze sám na sebe, ale musí věnovat pozornost také svým konkurentům na trhu. Adam Vojáček ze společnosti Business Factory promluví o technologiích, které dokáží zpracovat data, která o konkurenci dokážeme získat z dostupných internetových zdrojů, jako jsou například cílová skupina, podoba webu nebo chování konkurenta na trhu. Přednáška účastníkům objasní, jak technologie a konkrétní postupy přináší nezbytné informace o strategii z oblasti PPC reklam, sociálních sítí, zájmu o konkrétní brandy a produkty na daném trhu, stejně jako kulturní specifika dané lokality.

Michal Majnuš z organizace Dentsu Aegis Network Czech Republic se zhostí tématu mediálního plánování, konkrétně představí, jak se lze na plánování, které zůstalo řadu let beze změny, podívat novým pohledem.

Na (dez)informace v digitálním světě a predikci jejich dopadu se zaměří Tomáš Kolomazník, který stojí v čele Centra pro bezpečnostní analýzy a prevenci.

Těšit se také můžete na Hanu Friendlaenderovou z Nielsen Admosphere, která promluví o způsobech konzumace médií, Jakuba Macka z Katedry mediálních studií a žurnalistiky na Masarykově univerzitě, který se zamyslí nad důvěrou v média ve fragmentovaném mediálním prostředí, nebo na Jana Böhma z organizace Lékaři bez hranic, který sdělí své zkušenosti s monitoringem a analýzou sociálních sítí v Iráku. Mezi další řečníky patří Josef Fišer s Jakubem Mikulkou z výzkumné agentury MEDIAN, kteří představí metastudii této společnosti.

Výčet spíkrů rozhodně není kompletní, na sestavení programu stále pracujeme. Sledujte web konference, seznamte se podrobně s tématy i našimi řečníky a všemi novinkami, které postupně zveřejňujeme.

Celým dnem účastníky provedou Petr Koubský a Ján SimkaničDeníku N a Josef Šlerka, ředitel Nadačního fondu nezávislé žurnalistiky a vedoucí Studia nových médií na Univerzitě Karlově.

New Media Inspiration se koná v sobotu 7. března od 9 hodin v aule Právnické fakulty Univerzity Karlovy v Praze. Pro studenty je připravena výrazně snížená cena vstupného, podrobnosti najdete na webu konference. 

Mediálními partnery konference je Lupa.cz, Markething.cz, Marketing Journal, MediaGuru, produktovým partnerem je EasyEvent, organizátorem jsou Studia Nových médií FF UK a TUESDAY Business Network, produkci zajišťuje Internet Info