Hlavní navigace

Na aktuální otázky digitálního marketingu odpoví konference WebTop100

 Autor: Kateřina Pavlíčková
Co lze čekat od vyhledávačů, lukrativní cílové skupiny eshopů, role influencerské agentury v roce 2022, čeští inzerenti na TikToku a pohled na řadu dalších témat onlinu připravujeme na 16. listopadu.
4. 11. 2021

Sdílet

Na 20. ročníku konference WebTop100 se pod jednou střechou sejde výkvět českého digitálního marketingu jako Pavel Ungr, Daniel Kafka, Ondřej Ilinčev, Petr Srna, Irena Zatloukalová, Andre­a Hurychová, Lukáš Havlásek a řada dalších. V průběhu dne vám ukáží své vize, jakým směrem se budou ubírat jednotlivé oblasti onlinu. 

Popovídat si s nimi a s ostatními účastníky budete mít prostor 16. listopadu v konferenčním centru City v Praze během přestávek na kávu, oběda i po skončení akce u sklenky vína.

Čekají vás například tyto okruhy:

  • Uživatelský zážitek u služeb a premiovějšího zboží
  • Role influencerské agentury v roce 2022 
  • Měření efektivity brandových kampaní
  • Svázání komunikačních a byznysových cílů v PR  
  • Lukrativní cílové skupiny eshopů
  • Jak změnila pandemie nakupování módy online
  • SEO: Co lze čekat od Google a Seznamu pro rok 2022
  • Ideální struktura vstupní stránky
  • Hybridní kultura a role digitálu v HR
  • Výzvy email marketingu
  • Inovace v digitálním prostředí
  • Videomarketing versus čeští inzerenti na TikToku
  • Struktura firemního webu
  • Hodnota obsahu na internetu

Jaké konkrétní přednášky pro vás připravujeme? Zde je malá ochutnávka: 


  • Mohou být senioři důležitou cílovou skupinou vašeho e-shopu? Od Ondřeje SlámyAlza.cz se dozvíte, co je vidět v datech e-shopů a jak se této příležitosti případně chopit. 


  • Ondřej Ilinčev se zaměří na optimalizací konverzí. Prozradí, jak má být konverzní landing page dlouhá, co na ní má a nemá být, v jakém pořadí poskládat informace. 


  • Jano KešelákGlami ve své přednášce ukáže, jak pandemie změnila módní trh z hlediska nákupního chování zákazníků i e-shopů?


  • Co nás naučil influencer marketing v roce 2021? Proč klientské nároky na vhodného influencera stále stoupají nebo jaká by vlastně měla být typická role influencerské agentury? To jsou otázky pro Petra SrnuWorld of Online.

  • Dan Kafka z agentury Fragile představí ty nejzajímavější letošní brandové kampaně z ČR i světa a podívá se důležitost měření efektivity brandových kampaní a jak k tomu přistoupit.


  • Jak ovlivní blokace cookies třetích stran webtracking? Můžeme přijít o základní metriku open rate? Na trendy a výzvy e-mail marketingu v roce 2022 se zaměří Petr CikánSherpas TECH

  • Co lze čekat od Google a Seznamu pro rok 2022? V rámci přednášky Pavla Ungra poodhalíme, na co se pro další rok připravit v oblasti SEO


  • Andrea HurychováWeDigital se zaměří na trendy v oblasti videomarketingu s důrazem na stále rychleji rostoucí TikTok a smysluplnost této nebo podobných platforem pro české inzerenty. 


  • Jak je možné svázat komunikační cíle s těmi byznysovými? S odborníci na komunikační strategii Irenou Zatloukalovou se podíváme na to, kdy je ten správný čas komunikovat váš projekt.


A to rozhodně není všechno. V průběhu konference navíc představíme ty nejinspirativnější digitální projekty letošní soutěže WebTop100. Přidejte se s námi na konferenci WebTop100 seznámit s nejnovějšími trendy v oblasti digitálního marketingu pro váš byznys. Registrovat se můžete na stránkách TUESDAY.cz.

Hlasovat pro své oblíbence a volit Digitální osobnost roku WebTop100 2021, která bude vyhlášena 16. listopadu v průběhu konference, můžete na stránkách projektu WebTop100

Hlavními partnery akce jsou Dognet a INTERNET CZ, mediálními pak Marketing Journal a Lupa.cz a produktovým partnerem je EasyEvent. Odborně akci zajišťuje Sherpas a produkci Internet Info

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).