Na 20. ročníku konference WebTop100 se pod jednou střechou sejde výkvět českého digitálního marketingu jako Pavel Ungr, Daniel Kafka, Ondřej Ilinčev, Petr Srna, Irena Zatloukalová, Andrea Hurychová, Lukáš Havlásek a řada dalších. V průběhu dne vám ukáží své vize, jakým směrem se budou ubírat jednotlivé oblasti onlinu.
Popovídat si s nimi a s ostatními účastníky budete mít prostor 16. listopadu v konferenčním centru City v Praze během přestávek na kávu, oběda i po skončení akce u sklenky vína.
Čekají vás například tyto okruhy:
- Uživatelský zážitek u služeb a premiovějšího zboží
- Role influencerské agentury v roce 2022
- Měření efektivity brandových kampaní
- Svázání komunikačních a byznysových cílů v PR
- Lukrativní cílové skupiny eshopů
- Jak změnila pandemie nakupování módy online
- SEO: Co lze čekat od Google a Seznamu pro rok 2022
- Ideální struktura vstupní stránky
- Hybridní kultura a role digitálu v HR
- Výzvy email marketingu
- Inovace v digitálním prostředí
- Videomarketing versus čeští inzerenti na TikToku
- Struktura firemního webu
- Hodnota obsahu na internetu
Jaké konkrétní přednášky pro vás připravujeme? Zde je malá ochutnávka:
-
Mohou být senioři důležitou cílovou skupinou vašeho e-shopu? Od Ondřeje Slámy z Alza.cz se dozvíte, co je vidět v datech e-shopů a jak se této příležitosti případně chopit.
-
Ondřej Ilinčev se zaměří na optimalizací konverzí. Prozradí, jak má být konverzní landing page dlouhá, co na ní má a nemá být, v jakém pořadí poskládat informace.
-
Jano Kešelák z Glami ve své přednášce ukáže, jak pandemie změnila módní trh z hlediska nákupního chování zákazníků i e-shopů?
-
Co nás naučil influencer marketing v roce 2021? Proč klientské nároky na vhodného influencera stále stoupají nebo jaká by vlastně měla být typická role influencerské agentury? To jsou otázky pro Petra Srnu z World of Online.
-
Dan Kafka z agentury Fragile představí ty nejzajímavější letošní brandové kampaně z ČR i světa a podívá se důležitost měření efektivity brandových kampaní a jak k tomu přistoupit.
-
Jak ovlivní blokace cookies třetích stran webtracking? Můžeme přijít o základní metriku open rate? Na trendy a výzvy e-mail marketingu v roce 2022 se zaměří Petr Cikán z Sherpas TECH.
-
Co lze čekat od Google a Seznamu pro rok 2022? V rámci přednášky Pavla Ungra poodhalíme, na co se pro další rok připravit v oblasti SEO
-
Andrea Hurychová z WeDigital se zaměří na trendy v oblasti videomarketingu s důrazem na stále rychleji rostoucí TikTok a smysluplnost této nebo podobných platforem pro české inzerenty.
-
Jak je možné svázat komunikační cíle s těmi byznysovými? S odborníci na komunikační strategii Irenou Zatloukalovou se podíváme na to, kdy je ten správný čas komunikovat váš projekt.
A to rozhodně není všechno. V průběhu konference navíc představíme ty nejinspirativnější digitální projekty letošní soutěže WebTop100. Přidejte se s námi na konferenci WebTop100 seznámit s nejnovějšími trendy v oblasti digitálního marketingu pro váš byznys. Registrovat se můžete na stránkách TUESDAY.cz.
Hlasovat pro své oblíbence a volit Digitální osobnost roku WebTop100 2021, která bude vyhlášena 16. listopadu v průběhu konference, můžete na stránkách projektu WebTop100.
Hlavními partnery akce jsou Dognet a INTERNET CZ, mediálními pak Marketing Journal a Lupa.cz a produktovým partnerem je EasyEvent. Odborně akci zajišťuje Sherpas a produkci Internet Info.