Hlavní navigace

Na Internet Advertising Conference se bude mluvit i o RTB a datech

Vystoupí například Jan Suchý, Přemysl Čech, Tomáš Peterka, Matěj Novák, Petr Jelínek nebo František Bauma.
22. 3. 2017

Sdílet

Pokud vás zajímá, co je v internetové reklamě nového, jak chytře rozdělit marketingové rozpočty či co hýbe mediálním světem, pak nesmíte chybět 19. dubna na desátém ročníku Internet Advertising Conference, kterou pořádá Sdružení pro internetový rozvoj (SPIR).

V digitálním světě jsou čísla pro úspěšný byznys to klíčové. Není ale jednoduché se v nich vždy rychle zorientovat a najít hlavní trendy, které následovat a využít ve svůj prospěch. Proto je jeden ze sálů letošní Internet Advertising Conference zaměřen právě na data a RTB. Účastníci konference budou mít možnost dozvědět se o aktuálních trendech, inspirovat se z prezentovaných případových studií a chybět nebudou ani konkrétní čísla.

Kdo na konferenci například vystoupí?

Narůstající vliv display i programmatic kampaní v onlinu otevírá nový prostor v plánování reklamních kampaní a sestavování účinného mediamixu. Zda a do jaké míry využít kombinaci klasických TV spotů a právě online video reklamy? I o tom budou mluvit Jan Suchý z O2 Czech Republic, Přemysl Čech a Josef Fišer z agentury MEDIAN. Chybět nebude ani ukázka na konkrétním příkladu kampaně spojující nový mobilní tarif od O2 pro mladé s digitální službou SPOTIFY.

Header bidding je v programatickém světě aktuálně jedním z největších buzzwordů. Matěj Novák z Czech Publisher Exchange se během své prezentace ukáže, jaké přínosy a hrozby nabízí tato technologie z pohledu médií, inzerentů i celého ekosystému.

Petr Jelínek z Business Factory se během svého vystoupení bude věnovat případové studii, kde ukáže, jak Fortuna vsadila na dynamickou reklamu a jak se jí to povedlo.

Jak pracovat s Big daty v marketingu? Tomáš Peterka z ČMSS se podělí o své zkušenosti, praktické postřehy a řekne, na co si dát pozor. Chybět nebude ani inspirace, jak se dívat na Big data z pohledu marketéra.

V dnešní době jsme obklopeni obrazovkami. Většina z nás vlastní mobil, tablet, počítač a televizi. Během sledování televize běžně používáme i další zařízení, ať už k zábavě, komunikaci či vyhledávání informací. Co to znamená pro svět reklamy? Jak toho mohou inzerenti využít? Jaké možnosti multiscreen nabízí dnes a co můžeme očekávat v nejbližších letech? To prozradí František Bauma z R2B2.

O tvorbě obsahu pro sociální média, jeho vyhodnocení, pokročilém e-mail marketingu a dalších tématech se bude mluvit v Marketingovém sále.

Nenechte si ujít zásadní akci o internetové reklamě v ČR. Přijďte načerpat inspiraci, potkat se s obchodními partnery či zjistit, jak je na tom vaše konkurence. Už ve středu 19. dubna v Clarion Congress Holet Prague.

Další podrobnosti o programu, přednášejících i registrační formulář najdete na webu Internet Advertising Conference. Tak neváhejte a rezervujte si své místo včas.

Generálním partnerem konference je O2 Media. Partnery jsou Adform ApS, HyperMedia, NEO@Ogilvy Czech a Red Media. Mediálním partnerem jsou Marketing Journal a MediaGuru.cz. Organizátorem je Sdružení pro internetový rozvoj. Produkčně konferenci zajišťuje společnost Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).