Hlavní navigace

Na konferenci o obsahovém marketingu budou Internet Mall, Seznam, Creative Dock i Hithit

Eliška Vyhnánková zahájí 12. června pátý ročník Content First. Čekají nás případovky, konkrétní čísla a návody, jak na efektivnější obsah.
23. 5. 2018

Sdílet

Určitě jste to už také slyšeli. Musíte se odlišit. Vybočit z řady. Být unikátní a jiní. Ze všech stran se na tvůrce obsahu napříč všemi komunikačními kanály kladou stále větší nároky. Každá firma by chtěla mít obsah, který čtenáře přemění na zákazníka a zaujme ho natolik, že si koupí právě její produkt. Ptáte se, kde v dnešní hyperkonkurenční době hledat inspiraci?

Zajímají vás aktuální trendy? Příklady obsahu, který se fakt povedl? Pokud právě vy tvoříte firemní obsah, nesmíte chybět v úterý 12. června v budově OKsystem Na Pankráci v Praze. Červen bude ve znamení obsahového marketingu. Potravu nejen pro juniory, ale i pro seniorní lidi z oboru a markeťáky s mnoha lety praxe nabídne konference Content First.

Seznamte se s kompletní sestavou letošního ročníku

Dopřejte si ochutnávku z programu konference

Lukáš Záhoř se zasadil o přeměnu Stream.cz z videoserveru v nejsledovanější tuzemskou internetovou televizi. Nyní působí ve skupině Mall Group, kde plánuje nový projekt internetové televize. O úspěchu Streamu, nových začátcích i životě si bude povídat s Jánem Simkaničem z vydavatelství Internet Info.

O čem přemýšlíte, když tvoříte obsah? Aby byl užitečný? Zábavný? Kreativní? Myslíte ale i na to, abyste si kvůli němu nevykoledovali flastr od úřadu nebo nepříjemnou žalobu od konkurence? Na zoubek obsahu z právního hlediska se podívá Petra Dolejšová z eLegal advokátní kanceláře.

Ondřej Sitta vymýšlí pro Seznam.cz nové reklamní produkty a stará se o monetizaci služeb. Ve své přednášce vám přiblíží Seznam Native, který nedávno spustili. Na ukázkách uvidíte, jak tenhle nový produkt pomáhá klientům s tvorbou skvělého obsahu.

Crowdfunding u nás je na vzestupu. Jedním z webů, který umožňuje hromadné financování projektů je i Hithit. Jana Ecksteinová vám poradí, jak využít humor v content marketingu. Uvidíte konkrétní příklady klientů Hithitu a zjistíte, co spojuje úspěšné autory této platformy.

Twitter se stal jedním z nejrychlejších zdrojů informací, ze kterých čerpají média i veřejnost. Své o tom ví i tiskový mluvčí a šéf pražských hasičských vyšetřovatelů Martin Kavka. Boří veškeré stereotypy komunikace na sociálních sítích ve veřejné správě. Poví vám, čím se inspirují nebo jak tvoří obsah pro HZS hlavního města Prahy.

Na celý program konference se můžete podívat na jejích internetových stránkách.

Partnery konference jsou Imper CZ a Seznam.cz, mediálně ji podporují servery Lupa.cz, Marketing Journal a MediaGuru.cz. Akci organizuje TUESDAY Business Network a produkčně zajišťuje společnost Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).