Hlavní navigace

Nastavte správnou strategii interní komunikace, vyplatí se to

Hnacím motorem každé úspěšné firmy jsou její zaměstnanci. Jak se o ně starat, správně s nimi komunikovat a jak je motivovat k lepším výkonům?
22. 4. 2015

Sdílet

Letos se na konferenci In-Comms Forum – Jak na interní komunikaci? zaměříme na každodenní chléb manažerů interní komunikace. Na nástroje, které jsou sice tradiční a používáme je denně, ale právě proto z nich máme těžkou hlavu. Přijďte se inspirovat a podělit se s námi o vaše zkušenosti s těmito „neverending story“.

A jaká témata vás na konferenci čekají?

Obrázek často řekne víc než tisíc slov
75 % informací vnímáme zrakem. V zahraničí frčí video a infografika, tak proč my zaměstnance stále zahrnujeme zdlouhavými texty a prezentacemi? Konkrétní příklady ze zahraničí ukáže Magdaléna Chvalinová z Insiders.

Interní komunikace i za plotem firmy
Dobře připravenou interní kampaň mohou využít i kolegové z marketingu, externí komunikace či HR. Nadchněte své šéfy a proměňte zaměstnance v ambasadory své značky. Jak to dělají ve Škoda Auto vám řekne Tomáš Novotný.

Co dělat, aby interní magazín neskončil v koši
Deset jednoduchých pravidel, jak vydat čtenáři milovaný interní časopis. Od Martina Vymětala z Boomerang Publishing.

Drobnosti, které zaměstnance potěší
Nestojí moc času ani peněz. Tipy na netradiční nástroje, které se osvědčily v Kindred Group, představí Lenka Šimáčková.

Konference se uskuteční v úterý 26. května od 9 hod.
Program konference spolu s profily přednášejících najdete na stránkách konference.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).