Hlavní navigace

Nastavte správnou strategii interní komunikace, vyplatí se to

Hnacím motorem každé úspěšné firmy jsou její zaměstnanci. Jak se o ně starat, správně s nimi komunikovat a jak je motivovat k lepším výkonům?
27. 4. 2015

Sdílet

V každé chytré knížce o personalistice a vedení lidí si můžete přečíst, že zaměstnanci jsou to nejcennější, co firma má a že vždycky je to „hlavně o lidech“. Jak ale v praxi se zaměstnanci skutečně mluvit? O tom, jak na interní komunikaci, si budeme povídat na druhém ročníku konference In-Comms Forum.

Co konkrétně vás na konferenci čeká: 

Dostanete tipy, jak pomocí infografik a videí zaujmout zaměstnance vizuálně.

Načerpáte inspiraci, jak v interní komunikaci pracovat s firemními hodnotami tak, aby je zaměstnanci měli skutečně za své.

O projektech začleňování postižených do firem se často hezky povídá, ale v praxi už méně často fungují. Podíváme se na příklad projektu ČSOB, kde se to povedlo.

Angažovanost a motivace zaměstnanců k vlastním nápadům a inovacím jsou jedním z hlavních cílů interníkomunikace. Ukážeme vám cestu, kterou si vybral NET4GAS.

Air Bank začínala s interní komunikací na zelené louce. Ze startupu se rychle rozrostla do korporace. Uslyšíte, jaké to bylo nastavovat vše od hodnot přes intranet a newsletter až po akce pro zaměstnance.

Tipů a vychytávek na drobnosti, které nestojí moc času ani peněz a zaměstnance potěší, se vám dostane od Lenky Šimákové z Kindred Group.

Martin Vymětal z Boomerang Publishing vás provede deseti jednoduchými pravidly, jak vydat čtenáři milovaný interní magazín.

A nakonec si budeme povídat. Protože 1 000 lidí má 1 000 názorů, tak na konci konference budete mít možnost se zeptat kohokoliv na cokoliv a nově nabité dojmy pořádně utřídit.

Na vaši účast se těší:

Konference se uskuteční v úterý 26. května od 9 hod.
Program konference spolu s profily přednášejících najdete na stránkách konference.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).