Hlavní navigace

Nejlepší firemní investice je ta do lidí

Na komunikaci stojí a padá téměř vše, In-Comms Forum svým účastníkům poradí, jak vyzrát na tu firemní.
26. 2. 2019

Sdílet

Úspěch firmy jde ruku v ruce s lidskými zdroji, je nutné si uvědomit, že spokojení a motivovaní zaměstnanci jsou zkrátka nepostradatelní. Vytváření vhodné firemní kultury je nikdy nekončící proces. Na březnovém In-Comms Foru budeme na její budování a na interní komunikaci celkově nahlížet hned z několika úhlů. Se svými příspěvky vystoupí lidé s mnohaletými zkušenostmi, kteří za sebou mají úspěchy v oblasti HR.

O tom, jak kvalitní zaměstnance vůbec získat, se podělí HR expert pro nábor, výběr a employer brand ze společnosti ČEZ Martin Máca. Promluví o náborové kampani, která přinesla novou pracovní posilu do specifického oboru energetiky.

O tom, jak pracovat s interními informacemi technologického rázu, které se nesmí dostat na veřejnost, a přesto oslovit a přilákat studenty a absolventy technologických vysokoškolských oborů, kterých je na trhu práce stabilně nedostatek promluví Tomáš Preněk a Ondřej Vataščin z Isobar. Pro svého klienta ŠKODA AUTO pořádali náborovou kampaň.

Výzvou však není zaměstnance pouze získat, ale také udržet. Motivace, představy a způsob práce se generaci od generace liší, je třeba si to uvědomit a komunikaci vhodně přizpůsobit. HR expertka ze společnosti Ipsos Lenka Šilerová se podělí o své konkrétní zkušenosti a navíc představí výsledky výzkumu mezi zaměstnanci Ipsos, kde pátrala po rozdílech v očekáváních jednotlivých generací.

Na mileniály, kteří tvoří podstatnou část populace a na trhu práce zaujímají své pevné místo, cílí Jakub Hořický. Již osm let prostřednictvím studie TOP Zaměstnavatelé shromažďuje názory vysokoškoláků z České republiky na trh práce. Má tak dokonalý přehled o tom, jak lovit mladé talenty.

Bohaté zkušenosti s tím, jak se vyrovnat s razantními změnami ve firmě, má Martin Dvořák, Managing Director BIZERBA Czech a Slovakia. Nově nastoupil a rovnou převzal otěže firmy, která fungovala dvacet let. Podělí se tak s účastníky konference o to, jak přesně transformace společnosti probíhala a jak vyzrát na change management z pohledu komunikace. 

Firemní benefity by se neměly podceňovat, mnoho potenciálních zaměstnanců může chudá nabídka benefitů dokonce i odradit. Jiří Suchý z digitální agentury Sherpas promluví o novince, kterou od letošního ledna ve firmě zavedli, a to o čtyřdenním pracovním týdnu. Účastníci konference se dozví, co této změně předcházelo, jaké výsledky přinesla i jak na ni klienti či konkurence nahlíží.

Budeme se na vás těšit 27. března od 9:00 na Vinohradské 48 v kině Royal.

Hlavním partnerem konference je Provident Financial s.r.o. Organizátorem je TUESDAY Business Network. Produkčně konferenci zajišťuje společnost Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).