Už 12. dubna se prostory Clarion Congress Hotel Prague zaplní stovkami profesionálů. Marketingoví a mediální odborníci, mediální a reklamní agentury, zadavatelé internetové reklamy, poskytovatelé obsahu, internetová média a členové SPIR , ti všichni se sejdou na 9. ročníku Internet Advertising Conference pořádané Sdružením pro internetový rozvoj (SPIR).
Pro více jak 600 účastníků jsou připraveny 4 programové bloky. Dva z nich jsou zaměřeny hlavně na reklamu. První konkrétně na RTB. Vystoupí zde zástupci Programmatic, Red Media, Seznamu i Google. Program v tomto sále zakončí diskuse o automatizovaném obchodování v roce 2016.
Nachystán je i nabitý program v Marketingovém sále. Čekají vás případové studie většinou v podání agentura – klient. Těšit se můžete na příklady od značek jako Sazka, Peugeot, Heureka nebo Mattoni. Pokud plánujete kampaň ve spolupráci s influencery včetně YouTuberů, neměli byste určitě v tomto sálu chybět.
Velkým lákadlem jsou i zahraniční hosté, kteří v Česku vystoupí vůbec poprvé. Jsou to Harald Dunnink a Rob Wijnberg, zástupci holandského časopisu De Correspondent, který se „neživí“ reklamou. Na začátku letošního roku přesáhli hranici 45 000 předplatitelů. Dále vystoupí ukrajinská aktivistka známá díky své aktivitě na Twiterru Kateryna Kruk a Gabriel Cubbage a Anton Boegler z AdBlocku.
Ani letos nebude chybět Afterparty pro účastníky konference. Tentokrát se bude konat v prostorách muzea voskových figurín Grévin, kde můžete s ostatními probrat to, co mezi přednáškami nestihnete.
Pokud nechcete chybět na tomto ročníku, registrujte se ještě dnes na webu Internet Advertising Conference.
Generálním partnerem konference je Seznam.cz. Hlavním partnerem Mladá Fronta, partnery jsou Adform, HyperMedia a VIVmail. Mediálním partnerem jsou Marketing Journal a MediaGuru.cz. Organizátorem je Sdružení pro internetový rozvoj. Produkčně konferenci zajišťuje společnost Internet Info.