Největší marketingoví experti se sejdou 19. listopadu na konferenci WebTop100, aby zhodnotili vývoj jednotlivých odvětví digitálního marketingu a ukázali úspěchy, kterých prokazatelně dosáhly české firmy. Nebude ale chybět ani inspirace ze zahraničí a návody, jak se chopit příležitostí, které digitál nabízí. Konference proběhne online.
Case study známých značek:
Eshop Nazuby.cz zvýšil svůj obrat od roku 2013 o 820 % a stal se jedničkou na trhu. Jak dál zvednout výkon velmi úspěšného webu a minimalizovat rizika kompletního redesignu ukáže UX konzultant a designer Jan Junek na případové studii Nazuby.cz.
V záplavě negativních zpráv se na jaře rozhodla Česká spořitelna hledat pozitivní stránky karantény. Se svoji online-first kampaní se ji podařilo dosáhnout 99,3% pozitivního sentimentu. Tak vznikla výzva #nechamsi na sociálních sítích, jejíž obsah dostal dokonce podobu televizního spotu.
Jak se podařilo znovu nastartovat návštěvnost centra MAPO plasma po celostátním lockdownu v rámci korona krize? LCG New Media přišla s novou kampaní “Hrdinů”, skrze kterou se podařilo 90% propad zlomit a odběry dostat na původní úroveň.
Uvidíte aktuální online reklamní kampaň produktů Relax, její cílové skupiny, tvorbu obsahu a kreativu, komunikační kanály, ale hlavně konkrétní výsledky.
Jak se dá spojit cesta od insightu ke kreativě s cestou od strategie k exekuci v jednom výjimečném videu, které tu nikdy nemělo být? Uslyšíte příběh neobyčejného videa o pacientech s cystickou fibrózou.
Na konferenci WebTop100 se můžete těšit na odborníky napříč všemi disciplínami digitálního marketingu, jako jsou SEO, content, výkonnostní marketing, sociální sítě, retenční a influencer marketing, rozvoj webu, UI a UX, krizová komunikace, digitální PR a HR, brandová strategie, videoreklama nebo podcast.
-
Odborník na optimalizaci webu a UX Ondřej Ilinčev zhodnotí, jak umí tuzemští odborníci svými aktivitami zvyšovat výkonnost firem s využitím webů.
-
Nejzajímavější případy implementace umělé inteligence přinese Jan Romportl z O2, odborník na zlepšování zákaznické zkušenosti.
-
Pavel Ungr zhodnotí SEO v tuzemských končinách a předvede, jak by se kvalitní SEO mělo vlastně dělat.
-
Tomáš Jindříšek z agentury Dark Side se zaměří na průběh úspěšné digitální transformace firmy.
-
O vývoji videomarketingu v Čechách a ve světě vám poví Andrea Hurychová, přední česká expertka na influencer marketing a videoreklamu z WeDigital.
-
V průběhu přednášky Petra Cikána z Sherpas TECH nás čekají novinky z oblasti retenčního marketingu.
-
Závislost na číslech u digitálního marketingu, ohýbání content marketingu do brainwashingu, mýtus contentu coby reklamní kampaně, to jsou témata Michala Schindlera z Creative Dock.
-
Markéta Kabátová z uLab ukáže, jaké příležitosti a hrozby nás čekají v oblasti výkonnostního digitálního marketingu.
-
Daniel Kafka z agentury Fragile Media se zaměří na tvorbu strategie brandové kampaně.
-
Inspiraci k byznysovému využití podcastů a predikci vývoje podcastové scény v následujících měsících přinese český pionýr podcastů Dan Tržil.
-
Na roliInstagramu v marketingovém mixu se zaměří Aki Votrubová.
-
Aktuálním stavem influencer marketingu u nás i za kopečky a předpokládaným posunem do roku 2021 vás provede Petr Srna z Word of Online.
-
Irena Zatloukalová z agentury FENEK představí základní pravidla krizové komunikace, která platí, ať jste firma, značka, nebo česká vláda.
-
Kam se za poslední léta v tuzemsku posunula HR komunikace a kam její autenticitu směřovat dál? To je téma Petra Skondrojanise z COCUMY.
Předseda poroty soutěže digitálních projektů WebTop100 Petr Kleiner zhodnotí rok 2020 v československém digitálu. Zatím si můžete poslechnout podcast, který s ním natočil manažer projektu WebTop100 Michal Mládek.
podcast s Petrem Kleinerem
Spojit se s těmito odborníky se můžete se 19. listopadu. V našem moderním virtuálním studiuse na vás už v 9 hodin bude těšit moderátor Matěj Novák. Registrace na konferenci WebTop100 probíhá na stránkách TUESDAY Business Network.
Hlavním partnerem akce je Forpsi, dalšími partnery jsou DameJidlo.cz, Dognet a Dobrý web. Mediálními partnery jsou Marketing Journal, Ecommerce Bridge a Nakladatelství FORUM. Pořadatelem akce je agentura Sherpas a produkci zajišťuje Internet Info.