Hlavní navigace

New Media Inspiration 2020 zacílí na data

Žijeme v době „datové“ – co dnes nejde změřit, jakoby neexistovalo. Přijďte si poslechnout informace využitelné ve vaší praxi.

Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Osmý ročník konference New Media Inspiration se uskuteční již v sobotu 7. března v budově Právnické fakulty Univerzity Karlovy. Konference je ideálním místem pro marketingové experty, datové analytiky, zaměstnance internetových a mediálních agentur a další odborníky.

Halina Šimková, spoluzakladatelka Centra pro bayesovskou inferenci, provede účastníky základními principy tohoto přístupu a naučí přítomné správně interpretovat zjištěná data.

Prezentace Marka Trubáka z Behavee posluchače nasměruje a ukáže, jak nad daty přemýšlet. Účastníci se dozvědí, jak poznat profil zákazníka a jak zjistit, odkud konkrétně přichází. Jakými konkrétními kanály má smysl inzerovat a jak vyhodnocovat úspěšnost marketingových aktivit. Zmíní budou také nejčastější chyby, kterých se marketéři v kampaních dopouštějí.

Karel Navrátil a Lukáš Teplý se podělí o své praktické zkušenosti, které sbírají ve společnosti společnosti Merck Sharp & Dohme. Mimo jiné se dozvíte, jak škálovat měření, když máte na starosti 600 a více stránek, jak pracovat s interními zákazníky z “n” zemí a poskytnout jim hodnotnou službu, jak spolupracovat v rámci jednoho týmu napříč třemi technologickými centry ve třech časových pásmech.

O měření výkonu kampaní promluví Peter Podolinský z digitální agentury dotcom.cz.  Ve své prezentaci poukáže na rozdíly mezi atribučními modely používanými Facebookem a Googlem. Peter se zaměří na hledání atribučního modelu, který je v daném případě nejblíž pravdě. Na konkrétních kampaních ukáže, jak stejná čísla vypadají jinak, pokud na ně nahlížíme různými atribučními modely.

Adam Javůrek, analytik Českého rozhlasu, se zaměří na podcasty. Jak mohou autoři podcastů měřit svůj úspěch, když je lidé poslouchají v desítkách různých aplikací a často offline? Adam prozradí, s jakými službami experimentuje Český rozhlas, co s informacemi dělá a na jaké limity zatím naráží.

Dále se slova ujme například Kateřina Lesch z Deloitte Czech Republic, která se zaměří na kognitivní programování, Radek Ochvat  prozradí, jak v PPF Group bojují proti scamu, o průzkumu trhu na internetu promluví Adam Vojáček z Business Factory. Témat je celá řada a dvacítka spíkrů má publiku co nabídnout.

Petr Koubský a Ján Simkanič z Deníku N se ujmou moderování, sekundovat jim bude Josef Šlerka, který působí jako vedoucí magisterského oboru Studia nových médií při Filozofické fakultě Univerzity Karlovy a ředitel Nadačního fondu nezávislé žurnalistiky.

Navštivte web akce, kde najdete kompletní výčet řečníkůtémat. Pro účast stačí vyplnit jednoduchý online registrační formulář. Užijte si den nabitý aktuálními tématy, seznamte se s dalšími marketingovými nadšenci a naučte se používat ve své praxi nové vychytávky.

Mediálními partnery konference jsou iList.cz, Kariérko.cz, Lupa.cz, Markething.cz, Marketing Journal, MediaGuru, Reportér Magazín a Svět chytře. Produktovým partnerem je EasyEvent, organizátorem jsou Studia Nových médií FF UK a TUESDAY Business Network, produkci zajišťuje Internet Info.