Praktická využití AI se stávají součástí každodenního života, ať jde o automatický překlad, robotiku, virtuální asistenty a chatboty, nebo třeba samořídící automobily. K umělé inteligenci se upínají naděje nejen pacientů, ale také zcela obyčejné naděje marketérů, kterým slibuje kupříkladu lepší cílení reklamy.
Sedmý ročník konference New Media Inspiration, která se koná v sobotu 3. března, ovládne téma umělé inteligence. Na konferenci vás čeká průřez témat a opravdu ty nejrůznější pohledy na umělou inteligenci od akademiků, vědců, lidí z byznysu a praxe.
Těšit se můžete například na Jana Šedivého z ČVUT CIIRC, který představí českého konverzačního bota Alquista. Jiří Materna, Machine Learning Specialist, prozradí, jaké jsou rozdíly mezi akademickým výzkumem v oblasti AI a jeho využitím v průmyslu. Promluví o úskalích, která nastávají při řešení reálných problémů pomocí algoritmů strojového učení a o tom, co průmysl opravdu potřebuje.
Na jakých principech jsou založeny systémy pro rozpoznávání tváří? Jaké jsou jejich aktuální schopnosti a jaká je jejich spolehlivost? Nejen na to odpoví během své přednášky Martin Urban z Eyedea Recognition. To ale není zdaleka vše. Na konferenci vystoupí i zakladatel společnosti Keboola Petr Šimeček, Tomáš Mikolov z Facebooku či Jan Vlnas ze Socialbakers.
Sobota 3. března je den, kdy se vyplatí zasednout zpět do školních lavic, protože akademická půda se změní v meeting point zajímavých lidí, myšlenek, ale i zábavy.
Rezervujte si svá místa na konferenci včas a registrujte se ještě dnes na webu New Media Inspiration 2018.
Akce se koná v sobotu 3. března 2018 tentokrát na Fakultě stavební ČVUT – Thákurova 7/2077, Praha 6.
Konferenci podporují Fakulta sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze. Mediálními partnery jsou iList.cz, Lupa.cz, Marketing Journal, Root.cz a Tyinternety.cz. Konferenci organizují Studia nových médií Filozofické fakulty UK a TUESDAY Business Network. Produkčně akci zajišťuje společnost Internet Info.