Hlavní navigace

Nezmeškejte konferenci o digitálním marketingu s přesahem do umělé inteligence

Jak z digitálního marketingu vytěžit maximum ukáží na listopadové konferenci WebTop100 největší kapacity oboru.

Doba čtení: 2 minuty

Zazní případové studie, expertní analýzy, ale i velké vize předních odborníků jako Michala Pastiera ze Zaraguzy, Markéty Kabátové z uLab, hackera Michala Špačka, investora Michala Bláhy, Petra Pouchlého z Court of Moravia i Aki Votrubové. Uslyšíte odborníky na umělou inteligenci, automatizaci digitálních kampaní, UX a ekonomiku zážitku.

Konference WebTop100  letos ukáže, že v digitálním marketingu hrají čím dál větší úlohu data a jejich využití například v kreativním datavertisingu či automatizaci kampaní. Rozebírat se budou analitika, micro-cíle, metriky a spoustu dalšího. 

  • Pro aspiranty na zakázky ve státním sektoru bude jistě zajímavá přednáška spoluzakladatele Atlas.cz Michala Bláhy, který stojí za projektem Hlidacstatu.cz, na téma digitální projekty veřejné správy včera, dnes a zítra aneb jak z toho ven.
  •  Na ukázkách světových i lokálních kampaní se z kuchyně tolik oceňované Zaraguzy dozvíte, jak nejefektivněji využít data na kreativní kampaně, které prodávají. Michal Pastier věří ve spojení dat a kreativity. Věnuje se kromě Zaraguzy i společnosti Exponea, která patří mezi nejrychleji rostoucí SaaS firmy na světě v oblasti marketingové automatizace a pokročilé datové analytiky s využitím AI (artificial intelligence)

Michal Pastier

  • Myslíte si, že data-driven stačí? Podle Pavla BrecíkaMall Group je vyhodnocování investic do placené reklamy stále ještě v plenkách a kvalitou neodpovídá objemu investic vložených do marketingu.
  • Jak pomocí Instagram Stories zvýšit popularitu svého účtu prozradí specialistka na Instagram a influencerka Aki Votrubová.

Aki Votrubová

  • Zakladatelka marketingové agentury uLab Markéta Kabátová, která pomáhá českým firmám a startupům růst v zahraničí, má nachystané rady pro zadavatele: „Jak kvalitně PPCčkař pracuje na vašich kampaních?“ Řekne nám, jaké reporty a metriky sledovat, abyste si byli jisti, že se na vašich kampaních pracuje dobře.
  • Že vám PPC kampaně nebudou vydělávat je až druhý nejhorší scénář,“ upozorňuje advokátka Petra Dolejšováz eLegal ve své přednášce „5 právních pastí PPCček“.

Petra Dolejšová, eLegal

  • Podíváme se na možné marketingové využití podcastů prostřednictvím Dana Tržila a jeho projektu Protiproudu.net
  • UX (ekonomice zážitku) se bude věnovat podnikatel, designér a evangelista experience economy Petr Pouchlý z Court of Moravia.

A to rozhodně není všechno. Konference WebTop100 Pomůžeme nahlédnout do komplexnosti digitálního marketingu, ale i otevřít dveře novým tématům. Více se dozvíte v programu.

Neváhejte a zapište si do kalendáře: Čtvrtek 15. listopadu 2018 od 9:00 do 17:00 – konference WebTop100Národním domě na Vinohradech, Náměstí Míru 820/9, Praha. Registrovat se můžete online.

Hlavními partnery konference jsou společnosti Forpsi a SEMrush. Partnerem akce jsou Digital VisionSeznam.cz. Mediálně akci podporují Lupa.czMarketing Journal a Podnikatel.cz. Produktovým partnerem je STRV. Pořadatelem konference je agentura Sherpas, produkčně ji zajišťuje Internet Info.