Pokud věříte, že dobře nastavená značka dokáže přinést byznysové výsledky, přijďte 8. března do kulturního prostoru Royal na Praze 2. Konference BRANDstorming tam podá pomocnou ruku značkám na jejich cestě spletitým světem brand buildingu. Jak o značku pečovat, na čem pracovat, jak ji měřit a na co rozhodně nezapomenout? Od koho jiného nasbírat odpovědi než od lidí, kteří si významnost práce na značce uvědomují a sami ji podstupují. Na prknech přednáškového mola konference se jich předvede celá řada.
V dopoledním bloku celodenní konference vystoupí třeba zakladatel konzultantské firmy Lovebrand Matez Jindra. Na konkrétních příkladech realizovaných výzkumů ukáže, jak vás výzkum mezi zákazníky dovede k lepší značce.
O tom, že naslouchat přáním zákazníků není žádné klišé, ale účinná zbraň, promluví Petr Pluháček ze Socialsharks. Podle něj jsou lidé na sociálních sítích proto, aby si povídali a sdíleli zážitky. Značky se proto musí chovat podobně. Jak to dělá Big Shock! bude předmětem jeho přednášky.
Podle Tomáše Kostkana z AnFas musí značka tvořit něco smysluplného a užitečného pro lidi. Právě ona jim totiž usnadňuje nákupní rozhodnutí. Podívejte se značce do duše a získejte informace, které jí pomůžou efektivně komunikovat. Zjistěte, jak položit základy značce.
Pod pojmem silná značka si každý z nás představí něco jiného. Dokážete ale říct, v čem ta síla je a jak ji měřit? René Henc z response:now vám to poví. Dozvíte se, jak ze slabé značky budovat tu silnou a přitom průběžně vyhodnocovat, jestli se vám to daří.
To ale zdaleka není všechno. Více o programu se dočtete na internetových stránkách konference, kde se můžete rovnou zaregistrovat. Nepřehlédněte ani panelové diskuze, ve kterých bude řeč o tom, jak nadefinovat značku, aby dobře sloužila, a jak ji dostat mezi své zaměstnance i zákazníky.
Partnerem konference je BrandCloud, mediálně ji podporují Marketing Journal a MediaGuru.cz. Akci organizují konzultantská firma Lovebrand a TUESDAY Business Network v produkci vydavatelství Internet Info.