Hlavní navigace

Nominační fáze ankety Mobilní aplikace roku 2012 v plném proudu

Druhý ročník ankety Mobilní aplikace roku, již podruhé vyhlášený nezávislou členskou sítí TUESDAY Business Network, chce opět upozornit na zajímavé české aplikace pro chytré mobilní telefony a zároveň tak podpořit české a slovenské vývojáře.
28. 3. 2012

Sdílet

Anketa je určena pro nejširší veřejnost, která může až do 10. dubna nominovat své oblíbené aplikace.

Anketa Mobilní aplikace roku, navazující na projekt Creative Communication Award zaměřený na nejlepší telekomunikační, internetové a mobilní aplikace, se letos již podruhé soustředí pouze na mobilní aplikace na platformách iOS (iPhone), Android, Windows Phone 7, Symbian, Blackberry, Bada (Samsung) a HTML5.

Nominační fáze ankety Mobilní aplikace roku 2012 je ve své polovině, probíhá na stránkách www.aplikacero­ku.cz až do 10. dubna 2012 a zúčastnit se jí může jak široká veřejnost, tak i samotní vývojáři. Po tomto datu odborná porota, složená z členů programového boardu COMMUNICATION WEDNESDAY a vybraných expertů na telekomunikace a mobilní aplikace, rozřadí nominované aplikace do osmi kategorií:

  • Hry a zábava
  • Mapy, navigace
  • Sociální sítě
  • Foto
  • Média (knihy, hudba, filmy…)
  • Životní styl
  • Praktické (jízdní řády, počasí, recepty a další)
  • Profesionální

Fáze hlasování bude probíhat od 23. dubna do 23. května 2012 a výsledky budou vyhlášeny 13. června 2012 na setkání COMMUNICATION WEDNESDAY. Vývojář vítězné aplikace získá bannerovou kampaň na serverech společnosti Internet Info v hodnotě 150 000 Kč.

Všechny fáze projektu můžete také sledovat na Twitteru nebo na Facebooku.

Partnery soutěže jsou společnosti Crazy Tomato, Google Česká Republika a T-Mobile Czech Republic. Mediálně je anketa zastřešena servery Androidmarket.cz, Lupa.cz, MobilMania.cz, Root.cz, SmartMania.cz a SvětAndroida.cz. Anketu je pořádána nezávislou členskou sítí firem a jednotlivců v oboru informačních a komunikačních technologií, internetu a inovací TUESDAY Business Network, působící pod vlajkou společnosti Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).