Hlavní navigace

Obsah je král. Staňte se v téhle disciplíně vítězem

Podrobte si krále marketingu a rozehrajte hru, ve které bude poslední tah váš. Přijďte si pro nejúspěšnější obsahové strategie pro rok 2016 na konferenci Content First.
3. 5. 2016

Sdílet

Chcete efektivně pracovat s obsahem napříč všemi médii i formáty? Orientovat se v nových trendech může být ovšem náročné. My to víme, a proto pro vás připravujeme 3. ročník konference Content First. Nejúspěšnější obsahové strategie i novou inspiraci od předních odborníků získáte 8. června v OKsystemu v Praze.

Prohlédněte si program konference a najděte si ta pravá témata pro vás. Udělejte první krok k tvorbě zajímavého a úspěšného obsahu a zajistěte si svou vstupenku včas. Ty nejvýhodnější můžete zakoupit jen do 5. května.

Vybíráme 3 přednášky, které byste si určtě neměli nechat ujít:

Titulek, perex, post na Facebooku – o co se při tvorbě obsahu snažíte? Je to vzbuzení zájmu čtenáře pomocí slovních kudrlinek, jako jsou vtipné texty nebo jejich hezké zpracování? Mnohem důležitější je vědět, komu je váš obsah určený a tomu ho umět přizpůsobit. Jaký efekt tedy má, když píšete pro konkrétní lidi, vám řekne Martin Pistulka z Follow Bubble.

Další tipy pro váš obsah prozradí Rudolf Rokoš ze Spoko. Zaměří se na potenciál on-line videa a návod k jeho použití tak, aby byli všichni Spoko. Jak udělat video, které diváka (zákazníka) zaujme, předá mu požadované sdělení a navíc nebude vlezlé? Jak se dá v současné době obrovského množství obsahu s videem prosadit? Přijďte si pro odpovědi.

V neprozkoumaných vodách content marketingu číhá nejedna překážka a léčka. Jak se obsahovému projektu O2Sport.cz podařilo mezi nimi proplout a co stojí za jeho úspěchy? O tom, co dalšího chystají, pohovoří Jiří Caudr z O2 Czech Republic a Jan Javornický z Elite Solutions.

Generálním partnerem konference je společnost T-Mobile, mediálními partnery jsou servery Lupa.cz, Mjournal.cz a MediaGuru.cz. Produktovými partnery jsou ChargeBox, Jane Bond, Martinus.cz a TEEKANNE Česká republika. Konferenci organizuje TUESDAY Business Network a produkčně zajišťuje společnost Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).