Obsah, média, sociální sítě? Jak dělat PR v dnešním online světě?

Hranice mezi PR a on-line marketingem se začínají stírat. PR manažeři se musí pěkně ohánět, aby stíhali sledovat aktuální trendy. Jak být v obraze a držet krok s konkurencí?
23. 8. 2016

Sdílet

Odpověd nejen na tuto otázku najdete v nabitém programu čtvrtého ročníku konference PR v digitální éře, která se koná ve středu 14. září v Praze.

PR manažeři pomalu vzdávají snahu o to, „aby se o nás psalo“. Místo toho mluví na zákazníky na přímo a nad stoly vyvěšují heslo „Content is king“. Obsahu je ale všude kolem tolik, že se v něm zákazníci ztrácejí, anebo začínají být vůči němu imunní. Jak tedy mluvit, aby zákazníci poslouchali?

Inspiraci určitě dostanete při těchto přednáškách:

Šéfredaktor Marketing Journal Petr Michl ve své prezentaci ukáže, proč obsahový marketing (ne)selhává, a vypíchne nejčastější důvody neúspěchu. Těšit se můžete na příklady různorodých projektů.

Martin Frýdl z AC&C Public Relations se s vámi podělí o zkušenosti z šestiměsíčního projektu pro T- Mobile. Ukáže, jak je důležité umět najít v korporaci skvělý obsah a dobře ho využít v PR.

Inspirovat se můžete i přednáškou Rostislava Starého z Konektor Social. Co může značce přinést spolupráce s influencery? To uvidíte na příkladu aktuální kampaně, ve které se podařilo integrovat influencer marketing s PR a obsahovým marketingem.

Účet Ministerstva kultury na Twitteru je malým zjevením mezi ostatními účty veřejného sektoru. Jak se dá komunikovat s lehkostí a vtipem i pokud pracujete v konzervativní instituci předvede Petr Kukal.

Také se dozvíte, jak se dělá PR kolosu jako je Amazon, a to přímo od PR manažera Karla Taschnera. Předseda PR klubu Petr Langer si nachystal zajímavé ukázky newsletterů, které se objevily během několika ročníků soutěže Zlatý středník.

Další podrobnosti o programu a přednášejících najdete na webu konference.

REGISTRUJTE se ještě dnes, ať máte svá místa jistá. Konference PR v digitální éře se koná 14. září na pražském Pankráci v prostorách OKsystemu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).