Hlavní navigace

Odhalte potenciál vašich dat. Přijďte na konferenci Smart Data

Big data, GDPR, věrnostní programy, hodnota dat, atribuční modely. Za týden budeme těžit z dat maximum.

Doba čtení: 2 minuty

V datech je budoucnost. Všichni to říkají, tak to bude určitě pravda. Ale nebylo by přeci jen lepší, kdyby z nich váš byznys profitoval tady a teď? Nechte data pracovat ve svůj prospěch a vyhněte se pastem, které na vás číhají. Nejlepší data jsou Smart Data.

Malá data? Velká data? Všechna data jsou dobrá, když s nimi umíte správně pracovat. Přijďte si 24. května na konferenci Smart Data pro konkrétní příklady, tipy z praxe a návody na to, jak z dat vytěžit maximum. Okamžitě.

Jak na práci s daty vám přijde poradit těchto 10 řečníků:

Jakou hodnotu mají digitální data? To záleží na tom, k čemu je využijete. Kde všude se dají v marketingu využít, kdy fungují a kdy naopak ne, vám ukáže David Vopelka z České spořitelny.

GDPR klepe na dveře. Ještě nejste zcela připraveni? Zdeněk Kučera z advokátní kanceláře Kinstellar vám poradí, co se dá stihnout na poslední chvíli.

Co všechno potřebuje znát manažer, který pracuje s datovými týmy? Jak usnadnit celý proces a rychle se dostat k výsledkům? To vám vysvětlí a na příkladech z praxe demonstruje Pavel Doležal z Keboola.

IKEA k datům vždy přistupovali spíš okrajově. Teď se to snaží změnit. O tom, jak celý transformační proces probíhá, budou mluvit Web and digital manager Michal Kroupa a Petr Jahn z agentury Adexpres.

Pavel Trejbal z OPTIMICS prozradí, proč nemá smysl honit se za dokonalým atribučním modelem. Ukáže, jak postavit praktický a nákladově efektivní model na míru vašemu byznysu a čeho se při tom vyvarovat. V praxi vám pak předvede, jak při tom využít integrace Google nástrojů.

Dají se data využít pro zákaznický servis? Ale jistě! Dagmar Bínová z Adastra se podělí o praktické zkušenosti s efektivní komunikací a personalizovanou péčí o zákazníky díky hlubší znalosti jejich dlouhodobého chování.

S Michalem Charvátem z GroupM se podíváte na to, jak lze pomocí dat třetích stran vytvářet zcela unikátní publika pro cílení kampaní a jak je pak naopak využít při vyhodnocování.

Partnerem konference je Imper CZ. Konferenci organizuje TUESDAY Business Network a produkčně zajišťuje společnost Internet Info.