Hlavní navigace

Online marketingové nástroje v praxi

Jak efektivně využívat technologické vychytávky ve své marketingové strategii poradí spíkři na prvním ročníku konference Nástroje v marketingu.
23. 4. 2020

Sdílet

Automatizované e-mailové kampaně, efektivní influencer marketing při využít technologií, nástroje pro tvorbu a integraci chatbotů i plánování obsahu na sociálních sítích. Nejen tyto aktuální trendy, ale řada dalších témat zazní na prvním ročníku online konference Nástroje v marketingu.

Výkonnější e-mailing? Jednoduše automatizovaně

Jak přestat rozesílat klasické newslettery, které mají na klienty nedostatečný dopad, a dosáhnout díky e-mailingu svých vytyčených cílů? Skutečný potenciál představují automatizované e-mailové kampaně propojené s dalšími kanály. Jak se na e-mail marketing dívat globálně a využít všech možností prozradí Ondřej Ratajský ze SmartEmailing.

Chatboty v marketingu

Zajímá vás, jak lze vhodně implementovat chatboty do vašich marketingových kampaní? Jiří Janků z Feedyou ve své přednášce představí zajímavé nástroje pro tvorbu chatbotů, osvědčené postupy, obvyklé komunikační kanály i možnosti integrace chatbotů. Chybět nebude ani komunikační strom versus NLP.

Jak ujistit zákazníka v online prostředí, že se věnujeme právě a jen jemu?

Ekaterina Obolenskaya a Daniel Urminský ze společnosti Isobar představí účastníkům pokročilé funkcionality jedné z nejrozšířenějších platforem pro omnikanálovou zákaznickou komunikaci, konkrétně zaměří na nástroje pro vytvoření uceleného pohledu na zákazníka a následnou personalizovanou komunikaci.

Tato tři témata jsou samozřejmě jen malou ochutnávkou, dále se podíváme například na analýzu klíčových slov, plánování obsahu na sociálních sítích nebo efektivní vedení značky. Seznamte se s celým programem, všemi spíkry a buďte součástí zbrusu nové konference, kterou si můžete užít z bezpečí domova. Stačí vyplnit jednoduchý přihlašovací formulář.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).