Hlavní navigace

Osobnosti z Alzy, CZC.cz, Heureky, Rohlíku, Slevomatu nebo Zásilkovny na jednom pódiu

11. ročníku E-Business Fora přinese nový pohled na budování brandu, tvorbu obsahu nebo expanzi do zahraničí.

Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

Těšit se můžete na zkušenosti a aktuální postřehy představitelů nejvýznamnějších hráčů na trhu. Přednášky se budou točit například kolem budování pozitivní zákaznické zkušenosti, HR s jeho specifiky v elektronickém obchodování, zdravého růstu firmy, expanze na zahraniční trhy nebo náboru zaměstnanců v e-commerce. Je jen na vás, který z řečníků vás zaujme a jak si program na konferenci užijete.

Podrobnější ochutnávka témat z programu

Budování brandu, péče o zákazníky, kvalitní obsah, vytváření nezapomenutelných nákupních zážitků pro zákazníky v sobě ukrývá hodiny a hodiny tvrdé práce celé řady odborníků. Všechny tyto kreativní úkony se samozřejmě musí promítnout také do funkcionalit e-shopu. Na co by si měli manažeři e-shopů dát při spolupráci s IT odděleními či dodavateli obzvlášť pozor, aby nebyla tato dlouhodobá práce v mžiku ztracena? Poradí a své zkušenosti sdělí Lukáš Havlásek, CEO ve společnosti Shopsys.

Optimalizace cenotvorby, kdy ji začít řešit, a proč je to tak důležité? Většinu pozornosti české e-shopy soustřeďují na optimalizaci jednotlivých marketingových kanálů pro vyšší obraty, a přitom nestíhají dostatečně efektivně pracovat se ziskem. Nevyužívají optimalizaci cenotvorby, která jej může výrazně zvyšovat. Proč ji vůbec řešit a jakou strategii zvolit? Co může přinést její automatizace? Honza Mayer CEO v Dataweps představí současné trendy, i to, jak nad automatizací přemýšlejí velcí hráči, se kterými jeho tým spolupracuje, a ukáže, jak nejlépe měřit dopady cenotvorby.

Prezentace Milana Zemana z digitální agentury Sherpas se ponese v praktickém duchu. Jak tvořit kvalitní obsah pro e-shop a zároveň ho optimalizovat pro vyhledávače? Milan vás provede tímto zapeklitým procesem od základní analýzy přes samotnou tvorbu obsahu až po jeho distribuci a online PR.

Rychle se rozvíjející FinTech mění svět financí, zefektivňuje, rozšiřuje a zkvalitňuje finanční služby. Finanční technologie mění a budou dále měnit způsob, jakým vzájemně komunikují zákazníci, prodávající a online obchodníci. Jaké jsou nejnovější trendy a jak je proměnit v obchodní příležitosti? Viktoria Ruubel z IPF Digital se bude věnovat právě těmto výzvám, které FinTech přináší.

Pavel Včela, Division Manager ve společnosti General Logistics Systems Czech Republic, představí výsledky průzkumu této logistické firmy, který probíhal během let 2015 až 2018. Jak se mění návyky a požadavky příjemců balíků v České republice?

Alfou a omegou dobře fungující firmy jsou vždy její zaměstnanci. Štěpán Bartyzal, CEO v organizaci Český Trh Práce s.r.o., účastníkům konference napoví, jaké znalosti z e-commerce je ideální využít při náboru do vaší firmy.

Kdy a kde se E-Business Forum koná a jaká další témata zazní

Další z výše uvedených řečníků, Tomáš Havryluk z Alza.cz, promluví o HR a růstu firmy, Tomáš Braverman z Heureka.cz bude mluvit o klíčových faktorech, metrikách a zajímavých číslech expanze, Martin Kasa z Pilulka Lékárny popíše jednotlivé fáze budování podniku od nuly až po firmu, která má na trhu své pevné místo, Simona Kijonková, zakladatelka Zásilkovny, sdělí své zkušenosti s expanzí na zahraniční trhy jako jsou například Indie nebo Spojené arabské emiráty, Martin Snížek prozradí, jak v Rohlíku pečují o spokojenost zákazníka, Blanka Pauerová shrne, jak se v průběhu času měnil business model Slevomatu

Všechny potřebné informace najdete na webu konference. Seznamte se všemi našimi řečníkytématy. Sestavte si vlastní harmonogram konference, program je opět rozprostřen do dvou sálů.  Těšíme se na vás již 26. září v Národním domě na Vinohradech, stačí jen vyplnit jednoduchou registraci.

Generálním partnerem E-Business Forum 2019 je Heureka Shopping. Hlavním partnerem Provident Financial. Partnery jsou ComGate, Dataweps, Dognet, Pošta bez hranic, PPC Bee, Shopsys, Xtremepush a Zásilkovna. Mediálními partnery jsou Ecommerce Bridge, EXEC, Lupa.cz, Marketing Journal, Podnikatel.cz, a Tyinternety.cz. Produktovými partnery jsou EasyEvent a Navato. Pořadatelem a odborným garantem je Asociace pro elektronickou komerci (APEK). Organizátorem je TUESDAY Business Network. Produkčně konferenci zajišťuje Internet Info.