Hlavní navigace

Péče o zákazníky má nový rozměr, Samsung přichází se službou Live Assistant

Společnost Samsung představila revoluční pojetí zákaznického servisu.
11. 8. 2017

Sdílet

Jeho genialita spočívá v interaktivním zpracování vašeho dotazu prostřednictvím netradičního videochatu. Jak jinak ostatně lépe osvětlit manipulaci s mobilním zařízením či televizorem, než názornou vizuální ukázkou s komentářem?

Služba Live Assistant je primárně určena pro prémiové produkty Galaxy S8/S8+ a QLED TV. Můžete si nechat poradit s nastavením a instalací svého zařízení, s výběrem i nákupem vhodného značkového příslušenství nebo si domluvit případný servis. Profesionální poradci jsou mimo jiné připraveni konzultovat s vámi také výběr produktů a v případě zájmu zrealizovat rovnou jejich nákup. K dispozici je celé produktové portfolio ve stejném rozsahu a za stejných podmínek jako na oficiálním e-shopu Samsung.

A jak že to funguje? Jednoduše navštivte webovou stránku samsung.live-assistant.cz a kliknutím si vyberte svého poradce. Možná vás osloví fotoportrétem, možná krátkým intrem pod ním. Jediným kritériem pro výběr bude vaše osobní preference, všichni poradci jsou totiž vyškoleni k tomu, aby vám podali kompletní informace co nejsrozumitelněji. V případě, že vámi vybraný poradce není dostupný, je možné si termín on-line schůzky rezervovat v čase, který vám nejlépe vyhovuje.

Volat můžete z jakéhokoli zařízení s připojením k internetu, které je schopné běžného videohovoru, tj. disponuje mikrofonem a ideálně také kamerou. Ta není nezbytná, avšak pro demonstraci vašeho problému rozhodně velmi účelná. Zkráceně řečeno vám stačí běžný počítač, tablet či telefon.

V dnešním, on-line světě je překvapivé, že podobnou službu v rámci České a Slovenské republiky v oblasti spotřební elektroniky nikdo jiný nenabízí. Samsung je zároveň i první v rámci Evropy, kdo spustil pilotní provoz s poradenstvím v této formě. Live Assistant zkrátka spojuje výhody on-line světa a osobní schůzky. Už se nemusíte se svými dotazy neustále obracet na svého technicky zdatného kamaráda, místo toho si užijte snadnou a efektivní komunikaci se sympatickým operátorem, a s kamarádem jděte raději na pivo.

Služba Samsung Live Assistant je je k dispozici zdarma, a to kdykoli od pondělí do pátku mezi 8. a 18. hodinou.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).