Hlavní navigace

Podolinský, Šlerka, Šídlo, Rubeš a další vystoupí na konferenci #NMI17

Na New Media Inspiration se bude mluvit o Facebooku, youtuberech, videích i jejich vlivu na společnost.
7. 2. 2017

Sdílet

Jak internet, nové technologie a sociální sítě ovlivňují běžný život? Co to znamená pro značky a byznys? I na to se zaměří řada zajímavých řečníků, kteří vystoupí na šestém ročníku konference New Media Inspiration. Ta se již tradičně koná v sobotu 18. února na půdě Filozofické fakulty Univerzity Karlovy v Praze.

Účastníci konference se můžou těšit na vystoupení Petera Podolinského z ROI Hunter, který pracoval 3 roky pro Facebook a s publikem se podělí o své zkušenosti s Facebookem.

Jak Facebook změnil mediální svět prozradí Jindřich Šídlo, šéfreportér v Seznam.cz. Josef Šlerka ze Socialbakers vystoupí na konferenci prostřednictvím video streamu. Během svého povídání odhalí, co zjistil během analýzy 200 tisíc českých facebookových stránek.

Reportér a dokumentarista Janek Rubeš naopak díky Facebooku a novým médiím mění svět okolo sebe. Sám o své práci říká: „Poslal jsem taxikářskýho bose do tepláků a italskýho frajírka, co okrádal turisty, do kuchyně házet pizzu.“ Během jeho vystoupení určitě zazní i detaily z natáčení jednotlivých kauz v pořadu Praha vs. prachy na Stream.cz.

Ti, co míří se svým byznysem na východ od nás a přemýšlí o využití „ruského Facebooku“  Vkontakte, by určitě neměli zmeškat přednášku Antonína Pavlíčka a Alekseie Leonteva, kteří odhalí výsledky jejich výzkumu, jak se liší chování uživatelů Vkontakte a Facebooku.

Časy se mění, a firmy se dnes o nové zaměstnance doslova perou. Jak chytře využít nové technologie a sociální sítě v HR prozradí Lenka Holubová z LMC.

Jakub Sedláček zkoumal 5000 lajků českých teenagerů a na konferenci mimo jiné prozradí, co si teenageři myslí o YouTube celebritách a jakou úlohu podle nich ve společnosti plní.

Lenka Kotvová z VISIBILITY ukáže, co se stane, když seznamku Tinder zaplavíte kočkami. Čtyřnohými kočkami. Jako první v ČR využila Tinder i pro marketingovou kampaň. A navíc o konferenci dodává: „Loni jsem se účastnila NMI jako divák a musím říct, že to byla jedna z nejlepších konferencí celého roku.“ 

Pokud si tu letošní konferenci nechcete nechat ujít, tak využijte registraci za early birds ceny. Čas máte už jen do pátku 10. února.

Na stránkách konference New Media Inspiration 2017 najdete podrobnosti o programu i registrační formulář.

Pro aktuální informace o konferenci můžete sledovat i událost na Facebooku.

Partnerem konference je LMC. Produktovým partnerem je STRV. Konferenci podporují Fakulta sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze, Filozofická fakulta Univerzity Karlovy v Praze. Mediálními partnery jsou iList.cz, Lupa.cz, Markething, Marketing Journal, MediaGuru.cz, Studenta.cz a Tyinternety.cz. Konferenci organizují Studia nových médií Filozofické fakulty UK a TUESDAY Business Network. Produkčně akci zajišťuje společnost Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).