Hlavní navigace

Pojďte si pro tipy, jak lépe na online nábory, adaptaci a vzdělávání lidí na dálku

Tématy dubnové konference Jak koronavirová krize změnila situaci na trhu práce jsou nábory, adaptace kolegů a vzdělávání na dálku, využití sociálních sítí při hledání zaměstnanců, zavádění nových technologií i legislativa.
3. 3. 2021

Sdílet

Poslední rok strávený na home office postavil všechny personalisty před řadu výzev. Na online konferenci Jak koronavirová krize změnila situaci na trhu práce uslyšíte, jak se s touto situací vypořádaly společnosti jako Alza.cz, Česká spořitelna, Deloitte Legal nebo Seznam.cz. Vliv pandemie na fungování firem a trendy v HR představí také zástupci agentur zaměřujících se na recruiting, HR vzdělávání, budování zaměstnanecké značky a interní komunikaci. Na své si přijdou nejen HR manažeři a specialisté, ale i majitelé a ředitelé firem. 

Témata konference:

  • Dopady pandemie na trendy v HR a fungování firem: čísla, data, souvislosti.

  • Nábor zaměstnanců online a rozvoj HR v covidové době.

  • Zavádění nových technologií a proměna digitální firemní kultury.

  • Novinky a tipy na LinkedInu pro personalisty.

  • Právní aspekty práce z domova i ze zahraničí.

  • Využití virtuální reality při setkávání, školení zaměstnanců a navrhování poboček.

  • Onboarding a adaptace nových kolegů v době home office.

  • Pohled na benefity, platy a změnu způsobu hodnocení práce během home office.

  • Efektivita rozvoje soft-skills a kompetencí budoucnosti v době covidové.

  • HR řízení v časech krize jako příležitost pro změny.

  • Co může HR udělat pro duševní zdraví zaměstnanců?

Jaké přednášky byste neměli zmeškat?  

Online recruiting a adaptace zaměstnanců 

Rok 2020 se nesl v duchu online náboru a s tím spojených změn při výběrových řízeních. Jak si s tím poradila Alza.cz, kam se každý rok hlásí 100 tisíc kandidátů? Podrobnosti popíše Petra Nulíčková.

A jak se situaci přizpůsobila technologická firma Seznam.cz, která se více zaměřila na onboarding a adaptaci nových kolegů, vám poví David Koláček.

Trendy a triky na LinkedIn pro HR a marketéry

Efektivním nástrojem pro výběr těch pravých profesionálů je LinkedIn. Čím lépe ho ovládáte, tím větší máte úspěchy. Možnosti automatizace, nové formáty jako LinkedIn Live a LinkedIn Stories, práce s daty, obcházení limitu a další noviny a triky vám předvede první LinkedInem certifikovaný expert ve střední a východní Evropě José Kadlec

Vliv pandemie na trendy v HR a fungování firem

Jak současná situace mění fungování firem a HR? Jak přistupovat k benefitům, ohodnocení zaměstnanců a novým technologiím? Jak se bude vyvíjet trh práce v roce 2021 a jak na ně budou reagovat firmy v oblasti HR? Prozradí v číslech a souvislostech Linda PickováRandstad HR Solutions.

Využití virtuální reality při školení zaměstnanců a navrhování poboček

V hlavní roli virtuální realita. Adam Potůček a Robert ŠourekČeské spořitelny předvedou praktické využití VR pro školení pokladníků a pracovních postupů při práci s hotovostí i to, jak může VR šetřit čas a náklady při rekonstrukci pobočky a zlepšit adaptaci zaměstnanců na nové prostředí pobočky.

Jak inovovat firemní kulturu v digitálním prostředí

Firemní kultura je jednoduše řečeno schopnost firmy adaptovat se na externí podmínky. Společně s Filipem ČernýmKogi CON se podíváme na to, jak je důležité budovat firemní kulturu v digitálním prostředí a dostat ji do pracovny každého zaměstnance. Jaká je v tomto úloha HR?  

Právní aspekty práce z domova a z domova ze zahraničí

Jaká jsou rizika práce z domova a jak jim předcházet, na jaké praktické náležitosti nezapomenout při nastavování práce z domova, mají zaměstnanci dostávat finanční kompenzaci za práci z domova? A jak je to s prací z domova ze zahraničí? To jsou témata Ivy BilinskéDeloitte Legal.

Péče o duševní zdraví zaměstnanců

Za poslední měsíce se zvýšil počet úzkostných stavů, depresí a dalších duševních onemocnění. I tím se budou muset zabývat firmy v blízké budoucnosti. S Magdou HájkovouBrandBakers se podíváme na to, co v tomto směru může udělat pro zaměstnance právě HR. 

Inspirujte se 8. dubna od odborníků na recuitment, personální řízení, sociální sítě, nové technologie, vzdělávání i interní komunikaci, jak se stát digitálním leadrem budoucnosti. Celý program konference Jak koronavirová krize změnila situaci na trhu práce najdete na stránkách TUESDAY.cz

Mediálními partnery akce jsou HR news, Personalista.com, Seznam.cz a StartupJobs. Produkci zajišťuje Internet Info a organizaci TUESDAY Business Network

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).