Hlavní navigace

Pojďte si pro tipy, jak lépe na online nábory, adaptaci a vzdělávání lidí na dálku

Komerční sdělení
Tématy dubnové konference Jak koronavirová krize změnila situaci na trhu práce jsou nábory, adaptace kolegů a vzdělávání na dálku, využití sociálních sítí při hledání zaměstnanců, zavádění nových technologií i legislativa.

Sdílet

Poslední rok strávený na home office postavil všechny personalisty před řadu výzev. Na online konferenci Jak koronavirová krize změnila situaci na trhu práce uslyšíte, jak se s touto situací vypořádaly společnosti jako Alza.cz, Česká spořitelna, Deloitte Legal nebo Seznam.cz. Vliv pandemie na fungování firem a trendy v HR představí také zástupci agentur zaměřujících se na recruiting, HR vzdělávání, budování zaměstnanecké značky a interní komunikaci. Na své si přijdou nejen HR manažeři a specialisté, ale i majitelé a ředitelé firem. 

Témata konference:

  • Dopady pandemie na trendy v HR a fungování firem: čísla, data, souvislosti.

  • Nábor zaměstnanců online a rozvoj HR v covidové době.

  • Zavádění nových technologií a proměna digitální firemní kultury.

  • Novinky a tipy na LinkedInu pro personalisty.

  • Právní aspekty práce z domova i ze zahraničí.

  • Využití virtuální reality při setkávání, školení zaměstnanců a navrhování poboček.

  • Onboarding a adaptace nových kolegů v době home office.

  • Pohled na benefity, platy a změnu způsobu hodnocení práce během home office.

  • Efektivita rozvoje soft-skills a kompetencí budoucnosti v době covidové.

  • HR řízení v časech krize jako příležitost pro změny.

  • Co může HR udělat pro duševní zdraví zaměstnanců?

Jaké přednášky byste neměli zmeškat?  

Online recruiting a adaptace zaměstnanců 

Rok 2020 se nesl v duchu online náboru a s tím spojených změn při výběrových řízeních. Jak si s tím poradila Alza.cz, kam se každý rok hlásí 100 tisíc kandidátů? Podrobnosti popíše Petra Nulíčková.

A jak se situaci přizpůsobila technologická firma Seznam.cz, která se více zaměřila na onboarding a adaptaci nových kolegů, vám poví David Koláček.

Trendy a triky na LinkedIn pro HR a marketéry

Efektivním nástrojem pro výběr těch pravých profesionálů je LinkedIn. Čím lépe ho ovládáte, tím větší máte úspěchy. Možnosti automatizace, nové formáty jako LinkedIn Live a LinkedIn Stories, práce s daty, obcházení limitu a další noviny a triky vám předvede první LinkedInem certifikovaný expert ve střední a východní Evropě José Kadlec

Vliv pandemie na trendy v HR a fungování firem

Jak současná situace mění fungování firem a HR? Jak přistupovat k benefitům, ohodnocení zaměstnanců a novým technologiím? Jak se bude vyvíjet trh práce v roce 2021 a jak na ně budou reagovat firmy v oblasti HR? Prozradí v číslech a souvislostech Linda PickováRandstad HR Solutions.

Využití virtuální reality při školení zaměstnanců a navrhování poboček

V hlavní roli virtuální realita. Adam Potůček a Robert ŠourekČeské spořitelny předvedou praktické využití VR pro školení pokladníků a pracovních postupů při práci s hotovostí i to, jak může VR šetřit čas a náklady při rekonstrukci pobočky a zlepšit adaptaci zaměstnanců na nové prostředí pobočky.

Jak inovovat firemní kulturu v digitálním prostředí

Firemní kultura je jednoduše řečeno schopnost firmy adaptovat se na externí podmínky. Společně s Filipem ČernýmKogi CON se podíváme na to, jak je důležité budovat firemní kulturu v digitálním prostředí a dostat ji do pracovny každého zaměstnance. Jaká je v tomto úloha HR?  

Právní aspekty práce z domova a z domova ze zahraničí

Jaká jsou rizika práce z domova a jak jim předcházet, na jaké praktické náležitosti nezapomenout při nastavování práce z domova, mají zaměstnanci dostávat finanční kompenzaci za práci z domova? A jak je to s prací z domova ze zahraničí? To jsou témata Ivy BilinskéDeloitte Legal.

Péče o duševní zdraví zaměstnanců

Za poslední měsíce se zvýšil počet úzkostných stavů, depresí a dalších duševních onemocnění. I tím se budou muset zabývat firmy v blízké budoucnosti. S Magdou HájkovouBrandBakers se podíváme na to, co v tomto směru může udělat pro zaměstnance právě HR. 

Inspirujte se 8. dubna od odborníků na recuitment, personální řízení, sociální sítě, nové technologie, vzdělávání i interní komunikaci, jak se stát digitálním leadrem budoucnosti. Celý program konference Jak koronavirová krize změnila situaci na trhu práce najdete na stránkách TUESDAY.cz

Mediálními partnery akce jsou HR news, Personalista.com a StartupJobs. Produkci zajišťuje Internet Info a organizaci TUESDAY Business Network