Hlavní navigace

Posuňte svou značku kupředu na konferenci BRANDstorming

12. března bude v pražském Royalu nadprůměrná koncentrace lovebrandů. Přijďte se přiučit, jak se stát jedním z nich. Přijďte budovat svou značku na 5. ročník konference BRANDstorming.

Doba čtení: 2 minuty

Během již tradiční marketingové konference BRANDstorming uslyšíte a uvidíte inspirativní řešení i tvrdá čísla. Na příkladech známých značek vám brand specialisti ukáží nejen úspěchy, ale i kudy cesta k lovebrandu určitě nevede. Zazní case study tuzemské i zahraniční.

O čem bude konkrétně řeč?

  • Chcete značku zmodernizovat nebo posunout jiným směrem? Od Lucie Tarbajovské z Kofoly uslyšíte inspirativní case study o rebrandingu značky Royal Crown Coly.
  • „Žijeme v době sdílené“. Každý druhý z nás je na sociálních sítích. Lidé se tu baví i nakupují. Každý den tu tráví víc a víc času. Jak toho využít pro šíření brandu a budování komunity? O tom více blogerka Gabriela Bartošovská.
  • Adam Zbiejczuk do komunikace na sociálních sítí zapojí zaměstnance a zaostří na budování značky v B2B.
  • Jak změřit osobnost značky a přizpůsobit ji různým profilům zákazníka ukáží psycholožka Nikola Frollová a marketér Adam Ondráček. Hodně přínosná může být Metoda BrandPersonality zejména při využití chatbotů, messengerů apod.
  • Michal Najman předvede, jak se tradiční firma může proměnit v moderní, datově řízenou organizaci. Platí pro společnosti Meteopress ono pověstné “Sky is the limit”?
  • Jste teprve na začátku? FrantišekPeterka z Driveto ukáže, jak vypadá růst startupového projektu v průběhu jednoho roku.
  • Nebo vám již leží brand strategie na stole? Honza Páv z Makevision a Zuzana Brečanová z Lovebrand názorně ilustrují, co všechno vám může zkřížit při její implementaci cestu a jak ty “klacky” překročit. 
  • Brand je stěžejní i pro HR marketing. Jak nastavit značku pro potenciální zaměstnance? Musí být především uvěřitelná, aby lidé neutíkali ve zkušebce. To je téma Maru Kortanové z Pábení.
  • Nové logo? Cest, jak se dopracovat k novému vizuálnímu stylu, nebo designu nějakého produktu, je mnoho. RadimTuček ukáže, jak získat inspiraci v designerské soutěži.

A nejen to. Zde si můžete prohlédnout podrobný program akce.

Zaregistrujte se na konferenci BRANDstorming a vydejte se s námi 12. března na cestu k ❤lovebrandu. 

Partnerem konference je BrandCloud. Mediálně ji podporují odborné weby Marketing Journal, MediaGuru.cz a CZECHDESIGN.CZ. Akci organizuje TUESDAY Business Network v produkci vydavatelství Internet Info.