Zadávání objednávek by mělo být do budoucna ještě mobilnější, společnost provozující tuto službu představila nedávno také aplikaci na chytré mobilní telefony, která doplňuje a také plnohodnotně nahrazuje internetové prostředí.
Dříve se říkalo, že kvalita prodává sama a platí to tak trochu i u naší služby. Uživatelé nám přibývají zejména díky referencím, které si lidé mezi sebou vzájemně předávají,
říká Jan Koutný, manažer společnosti Tesco zodpovědný. Důkazem je, že 80% zákazníků se k nám pravidelně vrací. Nová aplikace by měla oslovit ještě další skupinu nakupujících, kteří mají rádi inovace, nové technologie a navíc ocení přehlednost a praktičnost aplikace,
dodává Koutný.
Nová mobilní aplikace je dostupná pro Android 2.3 a vyšší verze na www.itesco.cz, stejně jako verze pro i Phone. Za první dny fungování si aplikaci Tesco Potraviny on-line pro Android stáhlo do svých zařízení několik tisíc uživatelů,
doplňuje Jan Koutný.
Prostřednictvím aplikace mohou zboží jednoduše objednat a zvolit si čas jeho doručení. Mezi užitečné možnosti aplikace patří přidávání položek mezi oblíbené, prohlížení historie objednávek, listování zbožím v akci či organizování nákupního seznamu, který je možné sdílet mezi více uživateli, tedy např. v rámci rodiny. Doufáme, že mobilní aplikace je novinkou, která uživatele potěší a osloví i novou skupinu lidí, kteří s námi doposud nenakupovali. I jim přejeme hodně uspořeného času a příjemné virtuální nakupování!
dodává Jan Koutný.