Hlavní navigace

Pozvánka na 3. ročník Konference UX z praxe

V Praze se 26. února uskuteční 3. ročník Konference UX z praxe, jejíž obsah je připravený čistě jen pro profesionály v oboru User Experience.
13. 2. 2018

Sdílet

Konference již od začátku stojí na třech pilířích, které jsou u nás na konference poměrně neobvyklé.

1. Odbornost a úzké zaměření

Prvním pilířem je vysoká odbornost a velice úzká zaměřenost. “Cílovou skupinou není každý, koho zajímá téma User Experience, ale profesionál, který se věnuje primárně tomuto oboru a dennodenně v něm dělá,” říká pořadatel konference Jan Hlaváč. Konference UX z praxe má tak ambice dostat všechny UX profesionály v jeden den na jedno místo. 

Tomu odpovídá i odbornost obsahu. “Nenajdete zde žádnou přednášku pro začátečníky nebo snad i pro širokou veřejnost. Témata přednášek jsou zaměřená na úzké pod obory UX jako interakční design, uživatelský výzkum a zčásti i na inovace v designovém procesu. Přednášky jsou pak vysoce praktické a těží ze skutečnosti, že řečníci se činnost, o které přednášejí, zabývají opravdu do hloubky a prakticky každý den,” dodává Hlaváč.

2. Málo známí řečníci, ale výjimeční UX specialisté

Druhým, nejvíce neobvyklým pilířem, jsou řečníci. Konference si vybírá hlavně neznámá jména jen z České republiky a vyhýbá se zaběhnutým hvězdám. “Chceme přinést účastníkům zcela unikátní obsah, který ještě nikde jinde neslyšeli. Zároveň chceme umožnit mezi komunitou sdílení opravdu top znalostí a zkušeností, které mají zpravidla jen špičkový specialisti, kteří na konferencích skoro nepřednáší,” říká o programové skladbě Jan Hlaváč 

Cílem konference je také to, aby na scénu dostala nové řečníky, kteří by jinak sami od sebe na konference přednášet nešli.

3. Přínosnost pro účastníky konference je klíčová

Třetím pilířem je přístup k obsahu. Vše se řídí podle jediného pravidla a tím je přínosnost pro účastníky. Obsah musí být hlavně praktický, aby byl užitečný. “Konference nemá klasický model, kdy se za možnost přednášet platí. Naopak vybírám v první řadě kvalitní obsah a podle něj oslovuji odborníky, kteří o něm něco vědí,” upřesňuje Hlaváč.

Podobně se pravidlo projevuje i na výběru partnerů, opět nezvykle na české poměry. Partneři musí přinést nějakou užitečnou hodnotu účastníkům konference. Jejich propagace mezi účastníky pak leží právě v této přidané hodnotě. V tom konference vychází partnerům vstříc. Možnosti zajímavé a přínosné propagace budoucím partnerům připravili organizátoři předem.

Program třetího ročníku konference

  1. UX – ODKUD JDEME A KAM (Martin Kopta, Principal Researcher, Two Diamonds) 
  2. KVALITATIVNÍ A KVANTITATIVNÍ TESTOVÁNÍ VIZUÁLNÍHO DESIGNU V KIWI.COM (Jiří Tvrdek, UX Team Lead, KIWI.com) 
  3. JAK NA DESIGNOVÉ ZAKÁZKY V DALEKÉM ZAHRANIČÍ (Lukáš Zazvonil, Co-Founder, Bell&Hurry)
  4. GRAFICKÉ UŽIVATELSKÉ ROZHRANÍ PRO OVLÁDÁNÍ AUT (Ondřej Velebný, Lead HMI Designer Kontrolka.cz) 
  5. POLOŽENÍ ZÁKLADŮ DESIGN SYSTÉMU V KIWI.COM A CO JSME SE PŘI TOM NAUČILI (Jan Toman, UX Designer, KIWI.com)
  6. JAK Z UX PROCESU NEDĚLAT ČERNOU DÍRU NA ČAS A PENÍZE (Michal Kardaš, Co-founder, Outboxers)
  7. PŘÍPADOVKA – VYUŽITÍ GAMIFIKACE A HOOKED MODELU K VĚTŠÍMU ZAPOJENÍ UŽIVATELŮ (Michal Maňák, Lead UX Designer, LMC)
  8. NEZAPOMÍNEJME, ŽE I GRAFICKÝ VZHLED JE SOUČÁSTÍ UX (Vojta Horák, 7divs.com) 

Konferenci UX z praxe připravuje UX designér Jan Hlaváč, který se tomuto oboru věnuje od roku 2010. Pro UX designéry kromě konference UXZ a workshopů pořádá veletrh práce v UX unihunt.cz a nově pro ně založil UX KLUB.

Jan Hlaváč
E-mail: <a>kontakt@uxz.cz
Tel: 777 129 678

Registrace na webu: www.uxz.cz
Twitter konference:
https://twitter.com/UXZ_CZ
FB:
https://www.facebook.com/Konference-UXZ-971583932878472
Hashtag: 
#uxzcz

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).