Hlavní navigace

PPC reklama jako vládnoucí model reklamy

Komerční sdělení  Autor: lupa
Zajímáte se o novou lákavou reklamní strategii? PPC reklamy díky své všestrannosti doslova zaplavily trh. Snad každý den se mění podmínky i pravidla. Co tedy obnáší správa PPC reklam a proč ji raději přenechat odborníkům?

Sdílet

Jak může PPC reklama pomoci vašemu on-line podnikání?

Nakupování on-line poslední dobou hodně zesílilo a proto spousta podnikatelů investuje nemalé peníze do PPC reklamy.

Abyste byli na internetu vidět

Základem on-line světa je vaše viditelnost. Je hezké mít propracované webové stránky nebo e-shop naplněný zbožím. Když se o vás nebude vědět, jako byste nebyli. Proto se bez PPC reklamy neobejde nikdo, kdo na internetu chce podnikat. Co si pod tímto lze představit? Vyhledávání na internetu funguje tak, že do vyhledávače zadáte příslušné klíčové slovo, na které se vám zobrazí relevantní odpovědi.

Řekněme, že napíšete „dětská výživa“, a hned vám vyhledávač nabídne internetové obchody, které ji nabízejí. Přitom na prvních místech budou ty, jež mají nejlépe zvládnutou PPC reklamu. Ty, které ji obešly nebo nedotáhli do konce, se budou krčit někde na spodních pozicích. 

Jak se PPC reklama pro vyhledávače vlastně dělá

Web lze pro PPC reklamu optimalizovat i vlastními silami. Ale upřímně – bude vám to trvat dlouho s nejistým výsledkem, pokud vám chybějí potřebné zkušenosti a praxe. Lepší variantou je obrátit se na profesionála, jenž se touto činností běžně zabývá a ví, co a jak funguje. Pravidlem je provedení PPC auditu, na jehož základě je pak navržená vhodná strategie. Určitě v ní nebude chybět vytvoření originálního obsahu, nastavení kampaní nebo aktivita na sociálních sítích Facebook, Instagram, Twitter či LinkedIn aj.

Nastavte si reklamu přesně podle svých požadavků

V oblasti internetu je výborným nástrojem pro získání návštěvníků PPC reklama. Funguje tak, že inzerent platí nikoliv za její zobrazení, ale pouze za kliknutí na ni (z anglického pay-per-click). Její zásadní výhodou je, že ji lze velice přesně zacílit podle určitého segmentu zákazníků a že poskytuje okamžitě měřitelné výsledky. Přitom si inzerent může nastavit, kolik financí chce do ní investovat. Pro nastavení PPC reklamy se v České republice využívá především Google Ads a Sklik, lze ovšem kampaně nastavovat také prostřednictvím sociálních sítí Facebook, Instagrama další.

I zde platí, že PPC reklamu je jednodušší přenechat profesionálům, kteří se tímto živí. Mají dostatek praxe a zkušeností, tudíž vědí, jak co přesně nastavit a postarají se vám i o následnou správu PPC kampaní.