Hlavní navigace

PR Summit představuje první řečníky. Nabídne inspiraci, jak využít PR pro HR

Jak získat kvalitní zaměstnance, co jim nabídnout a jak je přesvědčit, aby zůstali? Alza.cz, Ipsos, Rohlik.cz nebo McDonald´s vám dají několik tipů.

Doba čtení: 2 minuty

Něco navíc, to je oč tu běží. Najít a udržet si zaměstnance není na dnešním pracovním trhu snadné. Čím je zaujmete vy? Fotbálek v chodbě, cool komunikace na sociálních sítích, nebo … Nebo by se hodila trocha inspirace?

Přijďte si pro ni 12. září 2018 na PR Summit. Letošní téma je PR pro HR.

Představujeme první řečníky

 

Na co se můžete těšit?

●     Nábory zaměstnanců z řad generací Y a Z se v mnohém liší od zažité praxe. Co očekávají, jak hledají práci a jak je motivovat? Lenka Šilerová z agentury Ipsos přinese výsledky výzkumů a prozradí vám, jak v posledních dvou letech recruitovali více než 150 mladých lidí.

●     Martin Svoboda se podělí o své zkušenosti s náborem z Rohlik.cz. Jak se postarat o to, aby měli zaměstnanci rohlík od ucha k uchu?

●     Mají smysl firemní videoprofily na serverech jako je VimVic.cz? Pomáhají v náboru? Představí uchazečům lépe vaši firemní kulturu? O tom vám něco řekne Michal Hardyn z VimVic.cz.

●     Employer branding se skloňuje hlavně ve spojitosti s IT. Jak ale zaujmout v odvětvích, kde PlayStation a houpací sítě v kanceláři zkrátka nezabírají? A jakou zvolit při náboru taktiku? To bude téma Petra Michla z Marketing Journalu.

●     Víc než 150 nových zaměstnanců ročně? Žádný problém. O tom, jak funguje spolupráce Pábení a Adastra a jak nejlépe cílit na potřeby uchazečů, budou mluvit Maru Kortanová a Šárka Bláhovcová. Vy tak dostanete pohled obou stran – zadavatele i kreativní agentury.

●     Jaký vliv mají na employer branding pracovní prostory? A jak na remote týmy? Lenka Čábelová z Microsoftu se ve své přednášce zaměří na uspořádání kanceláří, architekturu, ale třeba i sociální sítě.

●     V době, kdy si lidé mohou vybírat z velkého množství nabídek, se zaměstnavatelé snaží lidi udržet i motivovat různými benefity. Zdá se, že se jedná o logický krok. Nicméně existují výjimky. Jednou z nich je Alza, která jde proti proudu a svým zaměstnancům nabízí tak trochu jiné výhody. Poreferuje Marek Premus z Alza.cz.

●     Spokojenost zaměstnanců, spokojenost zákazníků, vnímání značky, obchodní výsledky. To jedno oddělení neutáhne. Jak k tomu všemu přistoupili v českém Mekáči, jak dlouho a co vlastně dělají, a jak se z toho může poučit někdo jiný, prozradí Ivana Šedivá z McDonald's ČR.

PRostě HRomada zajímavých témat. A to rozhodně není všechno! Těšit se můžete na videomarketing a jeho přínosy, na externí a interní komunikaci, nebo nahlédnutí pod pokličku řízení lidských zdrojů u Policie ČR. Podívejte se na program konference, který se stále plní novými řečníky.

Co udělat, aby u vás lidi chtěli pracovat? Stavte se pro něco navíc. Už 12. září 2018 na konferenci PR Summit. Když se zaregistrujete do 30. června můžete navíc využít Early Bird slevy na vstupné. Tak to nepropásněte.

Pořadatelem a odborným garantem konference je APRA. Partnerem akce je DDeM, mediálně ji podporují servery Marketing Journal a MediaGuru.cz. Akci produkčně zajišťuje společnost Internet Info.