Hlavní navigace

Případovky, social marketing, influenceři, média

To vše zazní už 20. září na konferenci PR v digitální éře. Uslyšíte třeba Filipa Rožánka, Miroslava Čepického, Petra Michla nebo Daniela Dočekala.

Má vaše firma skvělý produkt nebo službu, která mění svět, ale pořád se jí nedostává tolik pozornosti, kolik by si zasloužila? Dát o sobě vědět v dnešním 24/7 digitálním světě není legrace. Zákazníci mají e-mailové schránky přeplněné newslettery. Používají sociální sítě, které vy třeba ještě ani neznáte. Čtou média, o jejichž přízeň bojují PR manažeři mnohem větších firem, než je ta vaše.

Jak tedy získat pozornost? Pokud chcete, aby byla vaše firma úspěšná, musíte dostat komunikaci do své DNA. Tipy, jak na to, získáte od řečníků na konferenci PR v digitální éře.

Celodenní konferencí vás bude provádět Vladimír Rejlek z Wunderman. Program, který vás 20. září čeká, si můžete prohlédnout na internetových stránkách. Ochutnávku pro vás máme už teď.

Internetový publicista Daniel Dočekal se zaměří na firmu Uber, která je podle něj učebnicovým příkladem věcí a aktivit, které vás buď vymrští do hvězdných výšin, nebo přivedou k nezdárnému konci. Optikou Roberta Maleckého z HlídacíPes.org se pak podíváte na českou politiku a PR. Ukáže vám kousky ze zlatého fondu českého politického bizáru.

Nechce vám nikdo otisknout tiskové zprávy? Možná děláte úplně banální chyby. Filip Rožánek z Marketing & Media vám odhalí 20 chyb, které vám zavřou dveře do médií. Markéta Kaclová a Ivo Minařík z AC&C Public Relations vám dále ukážou dvě případovky (T-Systems Slovakia a LMC), které letos získaly řadu cen. Jak integrovat social marketing do komunikace, zazní od Jakuba Hrabovského z Jollor.

Kdy: ve středu 20. září od 9 hodin

Kde: v konferenčním centru OKsystem na Praze 4

REGISTRACE

Organizátorem konference je TUESDAY Business Network. Produkčně akci zajišťuje vydavatelství Internet Info a mediálně ji podporují servery Marketing Journal a MediaGuru.cz.