Hlavní navigace

Proč se vyplatí zaměřit se na User experience?

Pokud chcete, aby vaše webové stránky a vlastně všechno, co se dotýká vašeho byznysu, bylo uživatelsky o něco více dokonalé, neměli byste zmeškat čtvrtý ročník UX konference.
22. 4. 2015

Sdílet

Přijďte 21. května na UX konferenci, jednu z největších akcí zaměřenou na User experience (UX), a dozvíte se, proč a jak dělat UX, jak jej napojit na váš web, produkt či službu. A především jak z něj vytěžit maximum a mít spokojené zákazníky.

O své zkušenosti, tipy a praktické rady se s vámi podělí zástupci řady úspěšných společností.

Pokud se chystáte se svými produkty prorazit ve světě, rozhodně byste neměli zmeškat prezentaci Jakuba France z AVG Technologies. Ta bude o tom, jaké radosti, výzvy a úskalí přináší designování produktů pro globální trhy.
Jak transformovat polovinu zákazníků do online prostředí vám ukáže Tomáš Holan z E.ON Česká republika.
Případovou studii UX aktivit v Air Bank představí tamní Head of Design and Innovation Lenka Palasová.
Spoluzakladatel Liftago Ondřej Krátký vám pro změnu ukáže, jak řešili uživatelské rozhraní jejich mobilní aplikace a jak má i nepatrná změna v UX obrovské byznysové dopady.
Ján Rojček z AVG Technologies vám poradí, jak budovat a vést vlastní UX team. Prozradí i to co fungovalo nejlépe a naopak co ne.

Setkejte se s odborníky, kteří rozumí UX a velmi dobře chápou a zároveň dokážou vysvětlit jeho význam a důležitost fungování ve firmách.

Konference se bude konat 21. května od 9 hodin v prostorách Oksystem na Praze 4.

Více informací o konferenci, program, profily přednášejících a registrační formulář najdete na stránkách konference>>

Mediálními partnery akce jsou Lupa.cz, MJournal a Živě.cz. Akci podporuje UX Asociace. Organizačně akci zajišťují vydavatelství Internet Info, Dobrý Web a ExperienceU.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).