Hlavní navigace

Profesionálové na firemní komunikaci míří do OKsystemu v Praze

20. září tu proběhne 4. ročník konference PR v digitální éře. Účastníkům nabídne konkrétní příklady, jak si poradit s nástrahami digitálního PR i jak na PR kampaně.

Doba čtení: 2 minuty

Jak získat pozornost a vliv ve stále se měnícím světě? Má-li být vaše firma úspěšná, musí dostat komunikaci do své DNA. Přijďte na konferenci PR v digitální éře a dozvíte se, jak to dokázali jiní a co všechno je letos v PR a firemní komunikaci nového.

Na konferenci vystoupí například tyto osobnosti:

Miroslav Čepický, I am PR

Miroslav začínal jako novinář v Hospodářských novinách a Aktuálně.cz. Má za sebou i působení v korporátu, kdy vedl komunikaci Vodafonu. Před dvěma lety se ovšem s kolegyněmi rozhodli založit agenturu I am PR, kde pomáhají firmám s PR a komunikací. Proč je jakákoli komunikace mnohem snazší pro firmy, které jsou skutečně dobré a zajímavé, se dozvíte právě v jeho prezentaci.

Daniel Dočekal, nezávislý konzultant

Daniel je internetový publicista, zakladatel internetového magazínu Svět Namodro a autor kolektivního weblogu Prostý Občasník Originálního Humoru (Pooh.cz). Nyní radí a pomáhá řadě firem s marketingem, obsahem, sociálními sítěmi či komunikací. Na příkladu Uberu vám ukáže, že PR hraje jednu ze zásadních rolí na cestě ke hvězdným výšinám nebo nezdárnému konci podnikání.

Robert Malecký, HlídacíPes.org

Robert působil jako novinář, redaktor domácí rubriky Lidových novin a editor zpravodajské relace Události. Od roku 2015 je reportérem serveru HlídacíPes.org. Ve své prezentaci se zaměří na českou politiku a PR. Nejen firmy, ale také politici totiž v digitální době využívají pro vlastní sebeprezentaci různé nástroje. Budete mít možnost podívat se na příklady ze zlatého fondu politického bizáru.

Petr Michl, Marketing Journal

Petr vede jeden z předních portálů pro marketingové profesionály. Pracuje také jako projektový manažer a copywriter v komunikační agentuře Focus Agency, s.r.o. Ve své prezentaci vám představí světové i domácí kampaně, u nichž na začátku nechyběl odvážný klient ochotný přijmout riziko, že celá kampaň může skončit blamáží.

Filip Rožánek, Economia

Filip je mediální analytik, novinář a odborník na nová média. Od července 2015 je šéfredaktorem oborového týdeníku Marketing & Media. Na konferenci vám dá tipy, jak si nezavřít dveře do médií. Často totiž stačí nedělat banální chyby a nenaštvat novináře chováním, které do profesionálního vztahu agentury a médií nepatří.

TIP: Při nákupu vstupenek do konce července můžete ušetřit.

Sledujte internetové stránky konference a mějte přehled o osobnostech, které se 20. září objeví na přednáškovém molu.

Organizátorem konference je TUESDAY Business Network. Produkčně akci zajišťuje vydavatelství Internet Info a mediálně ji podporují servery Marketing Journal a MediaGuru.cz.