Hlavní navigace

Program konference WebTop100 se plní řečníky

Akvizice návštěvníků, získávání zákazníků, budování brandu v digitálním prostředí, retence. To vše zazní 15. listopadu na konferenci o digitálním marketingu.

Doba čtení: 2 minuty

Ve dvou sálech Národního domu na Vinohradech se na konferenci WebTop100 vystřídá více než 30 řečníků. Mluvit se bude především o tom, jak z digitálního marketingu vytěžit maximum. Na 16. ročníku konference si přijde na své každý – korporace i start-upy. Zazní success stories, fuck-upy, expertní analýzy, inspirativní řešení i témata, která se aktuálně ve firmách řeší, a to v největším možném detailu.

Program konference dostává stále jasnější obrysy. Podívejte se na internetové stránky a přečtěte si, na co se už teď můžete těšit. Tipy na několik přednášek vám nabízíme i my.

V roli zahraničního spíkra vystoupí Mariia Bocheva z OWOX, kde pomáhají zákazníkům lépe porozumět datům. Dozvíte se, jak najít vhodná klíčová slova díky cross-device analytice. Uslyšíte i tipy, jak porozumět vlivu displayové reklamy na zákaznické cestě. To vše hned ve 4 případových studiích největších e-commerce podniků.

Web Airbank.cz je postavený na řešení, které nemá konkurenci. Byl a stále je prvním a jediným webem postaveným na Reactu. I díky tomu je považován za nejlepší bankovní web u nás. Jan Bezděk vám poradí, co vše je třeba udělat k dosažení celkového úspěchu projektu.

Jak se tvoří obsah pro Big Shock!, Ben&Jerrys nebo Teta drogerie? Jak napojit tvorbu obsahu na výkon a držet krok se stále se zrychlující konzumací uživatelů? Odpovědi vám přinese Petr Andrýsek z největší české social media agentury Socialsharks.

O nařízeních EU, která příští rok přinesou změnu úpravy ochrany osobních údajů, se mluví hodně. Budou opravdu znamenat konec on-line marketingu? Zdeněk Kučera z Kinstellar vám představí 10 klíčových změn. Prakticky a bez paragrafů.

Je Facebook video view opravdu zhlédnutí? Na co si dát pozor při vyhodnocování kampaní na Facebooku. Jak chápat jednotlivé metriky a proč se některé z nich považují za kontroverzní. O tom všem bude ve svém příspěvku mluvit Bohumil Pokštefl, COO social media nástroje Kontentino.

Petr Václavek, Vice President Global Marketing & Communications, vám poodhalí tajemství start-upu s československými kořeny, který má globální ambice stát se dalším Uberem nebo Airbnb. Provede vás celým příběhem ARTSTAQ – od nalezení příležitosti, přes vstup na netransparentní trh až po vývoj revoluční platformy.

Hlavními partnery konference jsou společnosti Forpsi a Hypoteční banka. Partnerem akce jsou OWOX a SiteOne. Mediálně akci podporují Lupa.cz, Marketing Journal a Podnikatel.cz. Produktovými partnery jsou Ackee, ChargeBox, lenošíme.cz a STRV. Organizátorem akce je konzultační agentura Dobrý web, produkčně ji zajišťuje Internet Info.