Hlavní navigace

Prozkoumejte influencer marketing ze všech možných úhlů pohledu

Na online konferenci Jak efektivně pracovat s influencery rozebereme úskalí tohoto oboru optikou značek, samotných influencerů, legislativy i etiky.
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Už delší dobu žijeme online a influenceři nyní mají mnohem větší dosah než dřív. V jakých případech je spolupráce s nimi vhodným řešením a jak ji co nejefektivněji nastavit uslyšíte na akci TUESDAY Business Network.

S kým se můžete spojit online:

Pohled influencera zastoupí Jonáš Čumrik, který pomáhá firmám jako Coca-Cola nebo O2. Říká o sobě, že spojuje generace. 

Co je dobré si při spolupráci s influencery pohlídat po právní stránce, ať už při zadávání kampaní, ve smlouvě nebo e-mailové komunikaci, na příkladech českých i světových kampaní vysvětlí právnička Andrea PavelcováeLegal.

Jitka Altman z Kindred na příkladech kampaní piva Excelent a virtuální kliniky EUC ukáže, jak lze v současné době koronavirové strategicky zhodnotit nové příležitosti.

Značka Madeta se spojila s pekařem a cukrářem známým z pořadu Peče celá země Josefem Maršálkem. Výsledky promyšlené multikanálové kampaně představí Simona HoráčkováMindshare.

Naváže Kateřina Černická, která vám zodpoví mnoho etických otázek, například ohledně důvěryhodnosti. 

Vojtěch LambertLCG New Media na ukázkách kampaní Grandhotelu Pupp, Hradů CZ, Honor a další předvede, jak vytěžit ze spolupráce s influencery maximum.

Ladislav Dyntar z eSuba vám pomůže zorientovat se v prostředí eSport a herních influencerů.

Buďte s námi 2. června od 10 hodin u konference Jak efektivně pracovat s influencery online.

Akci mediálně podporují odborné weby Marketing Journal a MediaGuru.cz. Produkci zajišťuje vydavatelství Internet Info.