Je potřeba se občas zastavit, aby vás konkurence nepředběhla. Udělejte si chvíli čas na sebe a naučte se nezapadnout v houfu newsletterů, hejnu sociálních sítí a mase médií. Stačí zabudovat komunikaci do vaší DNA a pojedete jako po másle.
PRáskněte do bot, PRobuďte všechny z kanclu a nechte PRocitnout svoji komunikační šroubovici ve středu 20. září na konferenci PR v digitální éře 2017.
PRodrbeme novinky, PRojdeme komunikaci a PRoklábosíme u kafíčka.
A kdo u toho bude?
Co všechno se bude dít?
- Evžen Cekota se zamyslí nad příležitostmi a hrozbami pro PR
- Mirek Čepický uvaří (ne)komunikační polévku ze sekerky
- Daniel Dočekal poukáže na zásadní roli PR v podnikání
- Jakub Hrabovský řekne, jak integrovat social marketing do komunikace
- Martin Ježek se podívá na vliv vnitřní struktury ve způsobu komunikace korporací
- Markéta Kaclová a Ivo Minařík odhalí odvážné PRojekty
- Robert Malecký ukáže kousky ze zlatého fondu českého politického bizáru
- Petr Michl povolí uzdu vašim nápadům
- Tomáš Pflanzer a Jonáš Čumrik poradí, jak správně spolupracovat s influencery
- Filip Rožánek poučí, jak nevytočit novináře
- Karel Samec promluví o krizové komunikaci
- Barbora Šumanská představí úspěšné PR kampaně
Kdy a kde? Ve středu 20. září od 9 hodin v konferenčním centru OKsystem na Praze 4. Tam PRostě musíte být.
Organizátorem konference je TUESDAY Business Network. Produkčně akci zajišťuje vydavatelství Internet Info a mediálně ji podporují servery Marketing Journal a MediaGuru.cz.