Mobilní telefon je naším celodenním průvodcem. Máme jej stále při sobě. Trávíme s ním více času, než s rodinou a známými nebo s kolegy v práci. Je přirozeným prostředkem komunikace s našimi blízkými. Mobilní telefon má navíc téměř každý, což o přístupu k internetu zdaleka neplatí. Sečteno a podtrženo: mobilní telefon je mimo jiné výborný prostředek pro přesně cílenou reklamu. Toho si je vědoma tuzemská jednička mezi mobilními operátory. T-Mobile nyní nabízí možnost inzerce v mobilních telefonech. A T-Mobile si je tak jistý účinkem, že ve srovnání s internetovými kampaněmi garantuje desetinásobnou efektivitu. Pokud ne, rozešle T-Mobile na prvních 20 000 kontaktů reklamu v SMS nebo MMS zdarma!
Je to jednoduché a účinné
Reklama zaslaná na mobilní telefon prostřednictvím SMS nebo MMS zprávy může být navíc plně interaktivní, oslovený zákazník může reagovat ještě různoroději než na internetu. Velmi jednoduše může zavolat zpět, odpovědět pomocí SMS, vstoupit na mobilní internetové stránky, produkt si může objednat nebo dokonce přímo koupit s využitím platby přes telefonní účet či kredit.
Seno nechte koňům
Klasické reklamní kanály oslovují obvykle příliš širokou skupinu posluchačů. I při dobrém zacílení se potenciální zákazníci v tomto množství často ztrácejí jako příslovečné jehly v kupce sena. Reklamní kampaň šířenou prostřednictvím SMS či MMS zpráv ale lze na cílové skupiny mířit v porovnání s klasickými médii mnohem přesněji: mladým dámám je možné doručit reklamu na parfém, zatímco nabídka cyklistického vybavení může mířit spíše k mužům. Díky této možnosti navíc nemají příjemci pocit, že je reklama obtěžuje, ale naopak, že jde o užitečné informace. Jestliže se tedy v dnešní ekonomické situaci neustále hovoří o nutnosti zvýšit efektivitu reklamy, odpověď je jasná: mobilní marketing u T-Mobile!
www.t-mobile.cz/reklama