Hlavní navigace

Rebranding (ne)známých značek

Účastníky konference BRANDstorming letos čeká celodenní nálož případových studií o tom, jak se mění značky.
5. 3. 2018

Sdílet

Majitelé a šéfové firem, markeťáci, brand manažeři i grafičtí designéři, zkrátka všichni, co se pohybujete kolem značek, zbystřete. TUESDAY Business Network ve spolupráci s dílnou na značky Lovebrand pro vás připravují další ročník konference BRANDstorming. Na to, kdy má skutečně smysl značku měnit, se tam pokusí odpovědět více než dvanáct řečníků. Proberou s vámi témata jako přejmenování značky, nová grafická identita, předávání nově nastavené značky do týmu, vytyčení nového trhu nebo nastavení tonality komunikace. Rezervujte si proto ve svých diářích středu 14. března. Tento den bude patřit značkám a vy tam nesmíte chybět.

Úvodního slova a moderace celodenní konference se ujme Honza Páv, který pracuje v Lovebrand jako konzultant. Mezi řečníky se objeví třeba Luboš Plotěný, který zastává pozici ředitele agentury Sherpas. V tandemu s Tomášem Hrivnákem z konzultační společnosti Hrivnak vás provedou jednou z klíčových fází rebrandingu, a sice hledáním a výběrem nového jména pro značku. Na vlastní kůži si totiž tímhle procesem prošli minulý rok při rebrandingu Dobrého webu na Sherpas.

„Je 12. února 2016, jsem plný nadšení a odhodlání – právě jsme se na úrovni managementu firmy rozhodli, že společnost rebrandujeme,“ vzpomíná Luboš Plotěný. Osmnáctiměsíční kolotoč, který tímto rozhodnutím management roztočil, si nedokázal představit ani v těch nejdivočejších snech.

V přednášce „Ten novej název je divnej“vám proto dvojice Plotěný a Hrivnák poradí, jak pracovat s mnohoznačností jazyka a zmíní i mnoho rebrandingových katastrof. A co si z rebrandingu vlastní značky, kterou na trhu digitálního marketingu znali snad všichni, odnesl pro příští rebranding?

  • Konzultanti, kteří vám budou na začátku rebranding rozmlouvat, vám nakonec s rebrandingem nejvíce pomohou.
  • Rebranding musí řídit někdo, kdo má dostatečnou životní a profesní zkušenost, respekt všech klíčových lidí a dokáže usměrnit a usadit třeba i ředitele firmy.
  • Nečekejte, že jako nový název vymyslíte něco, z čeho všichni padnou na zadek.
  • Nový brand dává prostor do světa křičet, v čem jste odlišní – nepromarněte ho tím, že o sobě budete tvrdit to, co o sobě řeknou i vaši konkurenti.
  • Neptejte se na názor lidí, kteří jsou vám blízcí – jejich názor vás jen znejistí a není vůbec důležitý.

Součástí rebrandingu jsou často i nová vizuální identita, nové logo nebo příležitost promítnout nové strategie a změny do vizuální komunikace. Petr Rubáček z designového studia Remembership vám ukáže design, který vtahuje klienta a celý jeho tým do procesu. Navíc není primárně jen o obrázcích, ale o skutečných potřebách firmy.

 DALŠÍ ŘEČNÍCI KONFERENCE BRANDstorming

Program si můžete prohlédnout na stránkách konference BRANDstorming, kde se můžete jednoduše registrovat online.

Hlavním partnerem konference je DOMENA.cz, partnerem je BrandCloud, produktovým partnerem je AQUILA. Mediálně ji podporují Marketing Journal a MediaGuru.cz. Akci organizují konzultantská firma Lovebrand a TUESDAY Business Network v produkci vydavatelství Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).