Jde o komplexní outsourcing věrnostního systému a spotřebitelských soutěží, který má od začátku jasný cíl – přinášet radost zákazníkům a jejich loajalitu pak zapojeným partnerům. „Čísla nás velmi mile překvapila. Až takový úspěch u lidí a u zapojených partnerů jsme nečekali,“ přiznává zakladatel Lukáš Vršecký.
Jak to funguje?
Zákazník si u obchodníka, který je zapojen do systému Rondo.cz, nakoupí nějaký produkt nebo službu. Za tento nákup obdrží určitý počet herních bodů – tzv. rondonů. S těmito body přijde na internetové stránky www.rondo.cz, kde jsou mu připsány. V tu chvíli se dostává do hry o hodnotné ceny, nejnověji dokonce o osobní automobil. Je to jednoduché a efektivní.
Rondo motivuje
Když má zákazník pozitivní spotřebitelský zážitek obohacený o radost ze hry, má tendenci nakupovat raději a častěji. Takto lze posílit motivaci k častějším nákupům určitých produktů, nákupům souvisejících produktů, nákupům nad určitou cenovou hladinu a podobně. Motivace však nemusí být využita jen k nákupnímu chování, ale také například k výběru prodejcem preferovaného způsobu dopravy nebo platby, včasnému vyzvednutí zaslaného zboží a podobně.
Přináší efektivní způsob, jak dostat akční nabídku mezi lidi
Rondo.cz lze využít také ke komunikaci akční nabídky. K tomu slouží tzv. extra výhra. Její úspěšnost dosahuje až 30% využití díky individuálnímu zacílení a radosti z výhry.
Naučí kamenné obchody poznat své zákazníky – nabízí konverzní poměr až 32 %
Častým problémem firem, které mají kamenné prodejny i e-shop je fakt, že neznají své zákazníky kamenných obchodů. K zákazníkům e-shopu již existuje dobrá cesta, ale v kamenných obchodech to tak není. Rondo.cz nabízí možnost, jak tyto zákazníky pomocí výherních losů s cenami a rondony nasměrovat na internet, použít rondony a poskytnout prodejci svou digitální informaci. Od dubna tohoto roku probíhala v kamenných prodejnách Království hraček Bambule a Sparkys spotřebitelská soutěž Rondo.cz, jejíž výsledky byly tak výborné, že se od září připravuje ještě větší kampaň.
„Ve spolupráci s Rondem jsme si kladli za hlavní cíl zlepšit konverzní poměr lidí zapojených do věrnostního systému. Rondo naše očekávání mnohonásobně překročilo, když dosáhlo konverzního poměru 32 %. Možnost komunikace s našimi zákazníky je pro další období klíčová.“ říká Miloš Adámek, kreativní ředitel Království hraček Bambule a Sparkys.
Rondo motivuje zákazníky eshopů. Konverzní poměr dosahuje až 70 %
„Od začátku se soustředíme na optimalizaci celé uživatelské cesty, od získání bodů do hry až po další nákup u partnera. Pro získávání co nejvíce loajálních lidí, je důležité, aby si hru vyzkoušeli a věděli, že šanci na výhru má opravdu každý. Rondo dialog, který slouží pro zapojení lidí do hry, se nám v onlinu podařilo optimalizovat na fantastických 70 %,“ říká Lukáš Vršecký.
O současném trendu vypovídají i čísla na Facebooku Aktivní účast fanoušků má vliv na rychle rostoucí uživatelskou základnu. Brzy se dostane nad čísla iBodu, který působí na trhu už od roku 2013.