Současná nabídka telekomunikačních operátorů je ve většině případů postavena tak, že se v ní potenciální zákazník jen velmi obtížně orientuje. I když jde o technicky pokročilejšího člověka, který si za spoustou zkratek technologií představí to, co se za nimi skutečně skrývá, přesto není úplně snadné vybrat optimální poměr ceny a výkonu.
Proto je zákazník při volbě telekomunikačních služeb hodně závislý na tom, jak mu dokáže poradit prodejce nebo dealer. Řada společností už udělala špatnou zkušenost, když se spolehla na nějakou malou firmu, která jí naslibovala telefonování zadarmo, internet rychlejší než blesk a řadu dalších benefitů. Po pár měsících se ale ukázalo, že tato neodolatelná nabídka měla i své stinné stránky, které nebyly na první pohled tak úplně zřejmé. Navíc zákazník si podvědomě své požadavky raději naddimenzuje, aby měl jistotu kompletních služeb, a tím pádem platí víc.
Proto je možná počin Českých Radiokomunikací trochu překvapivý. Přicházejí totiž s komplexním řešením a přesto s individuálním přístupem. Součástí tohoto přístupu je i maximální zjednodušení nabídky služeb a především snaha přistupovat ke každému zákazníkovi individuálně. Nabídka na míru vzniká individuálně ve spolupráci se zákazníkem společným výběrem různých technologií a parametrů a pečlivým poměřením s individuálními potřebami.
A právě individuální přístup je to, co je v současné době pro zákazníky velmi důležité. Jistě, můžete si koupit standardní balíček služeb, který bude zahrnovat zdánlivě úplně všechno. Ne vždy ale pak využíváte všechny služby v balíčku. Pomocí interaktivního osobního asistenta – www.osobni-asistent.cz – je možné si domluvit schůzku přímo s telekomunikačním poradcem. Ten vám umožní zvolit přesně ty služby, které potřebujete a připlatit si například za rychlejší připojení nebo nižší agregaci, aniž byste si kvůli tomu museli pořizovat balíček dalších nepotřebných služeb.