Hlavní navigace

Seznamte se s nejmodernějšími marketingovými nástroji

Komerční sdělení
Analýza a správa sociálních sítí, personalizovaná komunikace nebo analýza chování uživatelů webu. Se vším vám pomohou marketingové nástroje.

Sdílet

Jaké novinky trh nabízí? Která vychytávka bude pro váš business ta nejlepší? Vše se dozvíte na druhém ročníku konference Nástroje v marketingu. Desítka přednášek od spíkrů, pro které je vývoj a používání marketingových pomocníků denním chlebem, vás seznámí s těmi aktuálně nejlepšími marketingovými nástroji.  

Co všechno letošní program nabídne? 

Výhody reklamních článků aneb o kom se nepíše, jako by nebyl (Václav Bartoš, PlaCla.cz)

Co všechno v sobě musí mít úspěšná článková kampaň? A jak přesně služba PlaCla, která tento typ kampaně zprostředkovává, funguje?

Nekomplikujme si život aneb jak na výběr nástroje z pohledu práva (Petra Dolejšová, dvokátka)

Jak pracovat v souladu s GDPR a zorientovat se v tom, kdo je a kdo není váš zpracovatel dat? A jsou vůbec nástroje jako je Facebook a Google legální?  

Web neslouží vašemu egu, ale návštěvníko → zákazníkům! (Dalibor Jaroš, Collabim)

Trápíte se nízkou návštěvností vašeho webu? Na přednášce si ukážeme případy z každodenní praxe a chyby, kterých se firmy dopouští. Představíme si SEO nástroj Collabim, který vám může s návštěvností pomoci. 

Využívejte Facebook Business manager naplno! (Patrik Koziel, AdVisio marketing)

Proč vůbec Business manager mít a co od něj můžete očekávat? Co všechno momentálně firmám nabízí? Představíme si příklady z praxe pro dokreslení důležitosti některých nastavení.

Jak získat více potenciálních zákazníků z firemního webu (Zbyněk Lakomý, ALSENTA)

Seeky.CZ je služba, která přináší svým uživatelům mnoho nových leadů generovaných z firemních webů, které mohou efektivně využít. V přednášce si ukážeme, jak se s nástrojem pracuje a jak je možné výstupní data využít.

Jak na správu a analýzu sociálních sítí s nástrojem Zoomsphere (Jakub Mach, MicroMedia)

Jak dosáhnout úspěchu na sociálních sítích? Ukážeme si taje nejpoužívanějšího nástroje pro jejich správu, Zoomsphere. 

Analyzujte chování vašich uživatelů unikátním způsobem (Michal Pařízek, Smartlook)

Nástroj Smartlook jako jeden z mála umožňuje skloubit webovou analytiku s nahrávkami vašich uživatelů. Můžete tak velice efektivně odstraňovat chyby a nacházet příležitosti pro zlepšení.

Těžíte ze zákaznické komunity maximum? Retenční marketing se systémem Incomaker (Tomáš Šalamon, Incomaker)

Incomaker je systém pro inteligentní automatizaci digitálního marketingu. Sbírá data z e-shopů a webů a s jejich pomocí s využitím umělé inteligence automaticky nabízí produkty a obsah zákazníkům prostřednictvím mnoha kanálů. V přednášce si ukážeme, jak snadné je s Incomakerem zavést na e-shopu retenční marketing a zvýšit počet konverzí a objem tržeb.

Nová éra webové analytiky s Google Analytics 4 (Jan Tichý, Taste)

Google nedávno představil zbrusu novou verzi svého populárního měřicího systému. Čím se Google Analytics 4 liší od svých předchůdců? 

Personalizovaná komunikace napříč kanály v Samba.ai (Václav Trunec, Samba.ai)

Samba.ai je automatizační nástroj pro veškerou komunikaci se zákazníkem. V přednášce se dozvíte, jak systém přesně funguje a jaká data využívá pro efektivní analýzu.

Na webu konference najdete veškeré anotace přednášek, medailonky řečníků a další důležité informace. K účasti na konferenci stačí vyplnit jednoduchý přihlašovací formulář. Konference proběhne online, můžete si tak novou dávku informací vychutnat kdekoliv, kde máte internetové připojení.

Děkujeme partnerovi konference Incomaker a mediálním partnerům Lupa.czMarketingový institut, MediaGuru a Podnikatel.cz. Organizátorem je TUESDAY Business Network, produkci zajišťuje Internet Info.