Hlavní navigace

Seznamte se s programem letošního E-Business Fora

Konference pro všechny, kdo to s e-shopem myslí opravdu vážně, proběhne 26. září.

Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Přemýšlíte, kde načerpat inspiraci do vašeho businessu, kde se sejít s lidmi, co jsou na stejné vlně jako vy a se kterými je radost diskutovat a vyměňovat si zkušenosti? Odpovědí je E-Business Forum, které se v Praze uskuteční již po jedenácté.

Na pódiu se sejdou špičky české e-commerce a podělí se s vámi o své zkušenosti, tipy a know-how, které můžete hned využít v praxi.

CZC.cz se dlouhodobě potýká s nálepkou „dvojky“ na trhu. Jak se elegantně a s humorem s tímto označením vypořádat prozradí generální ředitelka tohoto velkého e-shopu s elektronikou Jitka Dvořáková.

Podle Tomáše Haškovce se nesmí s budováním značky otálet a nebrat tuto záležitost na lehkou váhu. Podělí se o své zkušenosti, které nasbíral jako marketingový ředitel na oblíbeném e-shopu SpokojenyPes.cz.

Zásilkovna neustále roste a rozšiřuje portfolio svých služeb. Zajímá vás, jak jde udržet stabilitu a motivaci týmu i při velkém zatížení, které s sebou extrémní tempo vývoje přináší? Jak probíhá expanze na mimoevropské trhy? Jaké jsou techniky vyjednávání s velkými hráči, čeho je vhodné se vyvarovat a jak zvrátit jednání ve vlastní prospěch? Simona Kijonková, zakladatelka Zásilkovny se právě těmto tématům bude věnovat.

Alfou a Omegou ve společnosti Rohlik.cz je výborná zákaznická zkušenost. Na jejím budování pracuje velký tým lidí. Za všechny promluví Chief Product & Customer Officer Martin Snížek. Prozradí, jak si orientaci na zákazníka udržet i v neustále rostoucí firmě s miliardovými obraty.

O tom, jak se transformoval business model Slevomatu do dnešní podoby, bude mluvit Product Manager Blanka Pauerová. Co zavedení nových služeb jako je například rezervace kadeřníka přineslo?

Mezi další osvědčené řečníky, jejichž příspěvky měly na loňských ročnících konference úspěch patří také Martin Kasa z Pilulka Lékárny, název jeho přednášky mluví sám za sebe – Od nuly po velkou firmu: jak motivovat tým v různých fázích společnosti. Pozvání k vystoupení opět přijal také Tomáš Braverman z Heureky, který se bude věnovat expanzi na zahraniční trhy.

Náš program ale samozřejmě obohatí i nové tváře, například Viktoria Ruubel ze společnosti IPF Digital, řeč bude o fenoménu FinTech, Adam Durčák se podělí o to, jak probíhá restart e-shopu i brandu oblíbeného Růžového slona.

Velkým benefitem konference je možnost prostřednictvím vychytané aplikace položit otázky spíkrům a samozřejmě také coffee breaky, kde můžete získat cenné kontakty. Na závěrečné after party je pak prostor probrat dojmy z celého dne.

Projděte si celý web konference, seznamte se s řečníkytématy. K registraci stačí vyplnit jednoduchou online přihlášku. Ve čtvrtek 26. září se na vás budeme v Národním domě na Vinohradech těšit.

Generálním partnerem E-business Forum 2019 je Heureka Shopping. Hlavním partnerem Provident Financial. Partnery jsou Dataweps, Dognet, Pošta bez hranic, PPC Bee a Xtremepush. Mediálními partnery jsou Ecommerce Bridge, EXEC, Lupa.cz, Marketing Journal, Podnikatel.cz, a Tyinternety.cz. Produktovými partnery jsou EasyEvent a Navato. Pořadatelem a odborným garantem je Asociace pro elektronickou komerci (APEK). Organizátorem je TUESDAY Business Network. Produkčně konferenci zajišťuje Internet Info.