Hlavní navigace

Šmuclerová, Kedroň, Půr, Skřivánek, Unger a další vystoupí na CIF17

Rozhovor s generální ředitelkou CNC, velká mediální debata se zástupci nových online médií i případovky značek jako McDonald's či ŠKODA AUTO slibuje program Czech Internet Fora.
3. 10. 2017

Sdílet

Ve čtvrtek 19. října se koná již 12. ročník konference Czech Internet Forum, která každoročně přináší novinky a aktuální trendy ze světa online médií i českého internetu. Vystoupí na tři desítky mediálních expertů, zkušených marketérů i „tech“ lidí.

Lákadlem dopoledního bloku konference je rozhovor s generální ředitelkou jednoho z největších mediálních domů u nás. Robert Čásenský z magazínu Reportér vyzpovídá Libuši Šmuclerovou, která stojí v čele Czech News Center. Mluvit budou o tom, jak se dá rozvíjet velké vydavatelství uprostřed aktuálních proměn trhu a v podmínkách globální konkurence.

Seznam Zprávy a Info.cz vznikly na zelené louce, zatímco Deník.cz a iROZHLAS.cz prošly po všech stránkách dramatickou proměnou. Jaké jsou jejich plány, ambice a proč si všímat ve zpravodajské nabídce právě jich se bude Radka Kedroně z iROZHLAS.cz, Michala Půra z Info.cz, Tomáše Skřivánka z Deník.cz a Jakuba Ungera ze Seznam Zprávy ptát Ján Simkanič, CEO Internet Info.

Poprvé z pozice šéfa Nadačního fondu nezávislé žurnalistiky uvidí účastníci Josefa Šlerku. Během svého vystoupení řekne, jak moc špatně na tom je domácí nezávislá a kritická žurnalistika.

To, že živé videostreamy DVTV dokáží konkurovat i televiznímu vysílání, si už vyzkoušeli například během speciálního vysílání o výsledcích amerických prezidentských voleb. S čím vším se ale při jejich přípravě v DVTV potýkají a jaký v nich vidí potenciál a budoucnost zazní z úst spoluzakladatele DVTV Jana Rozkošného.

V programu nebude chybět ani řada přednášek zaměřených na marketingová témata. Vystoupí například zkušený stratég a bývalý šéf marketingu České spořitelny Josef Havelka, marketingová ředitelka McDonald’s ČR Ivana Šedivá, ředitel mediální agentury MediaCom Praha Marek Bačo či mediální stratég z agentury ZARAGUZA Peter Mižík.

S úspěšnou Food bloggerkou Kateřinou (Lustigovou) Saint Germain nahlédneme do světa influencerů. Sama prorazila se svým blogem My Cooking Diary a získala řadu ocenění, například Food Blogerka roku 2016. Na konferenci prozradí, jak pracuje se svými sociálními sítěmi, jak se jí podařilo získat přes 105 tisíc sledujících na Instagramu a proč mají její Instastories takové ohlasy.

Kompletní program konference si můžete projít na webu Czech Internet Forum.

Akce se bude konat 19. října v Národním domě na Vinohradech. Registrovat se se můžete na webových stránkách konference.

Partnery akce jsou společnosti Active24, Audience Network, HyperMedia, Chivas, Imper CZ, Internet Billboard, PayU a T-Mobile Czech Republic. Produktovými partnery jsou Ackee a ChargeBox. Mediálními partnery jsou Marketing Journal, MediaGuru, a Tyinternety.cz. Pořadatelem a odborným garantem akce je server Lupa.cz. Produkčně akci zajišťuje vydavatelství Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).