Hlavní navigace

Šmuclerová, Kedroň, Půr, Skřivánek, Unger a další vystoupí na CIF17

Rozhovor s generální ředitelkou CNC, velká mediální debata se zástupci nových online médií i případovky značek jako McDonald's či ŠKODA AUTO slibuje program Czech Internet Fora.

Doba čtení: 2 minuty

Ve čtvrtek 19. října se koná již 12. ročník konference Czech Internet Forum, která každoročně přináší novinky a aktuální trendy ze světa online médií i českého internetu. Vystoupí na tři desítky mediálních expertů, zkušených marketérů i „tech“ lidí.

Lákadlem dopoledního bloku konference je rozhovor s generální ředitelkou jednoho z největších mediálních domů u nás. Robert Čásenský z magazínu Reportér vyzpovídá Libuši Šmuclerovou, která stojí v čele Czech News Center. Mluvit budou o tom, jak se dá rozvíjet velké vydavatelství uprostřed aktuálních proměn trhu a v podmínkách globální konkurence.

Seznam Zprávy a Info.cz vznikly na zelené louce, zatímco Deník.cz a iROZHLAS.cz prošly po všech stránkách dramatickou proměnou. Jaké jsou jejich plány, ambice a proč si všímat ve zpravodajské nabídce právě jich se bude Radka Kedroně z iROZHLAS.cz, Michala Půra z Info.cz, Tomáše Skřivánka z Deník.cz a Jakuba Ungera ze Seznam Zprávy ptát Ján Simkanič, CEO Internet Info.

Poprvé z pozice šéfa Nadačního fondu nezávislé žurnalistiky uvidí účastníci Josefa Šlerku. Během svého vystoupení řekne, jak moc špatně na tom je domácí nezávislá a kritická žurnalistika.

To, že živé videostreamy DVTV dokáží konkurovat i televiznímu vysílání, si už vyzkoušeli například během speciálního vysílání o výsledcích amerických prezidentských voleb. S čím vším se ale při jejich přípravě v DVTV potýkají a jaký v nich vidí potenciál a budoucnost zazní z úst spoluzakladatele DVTV Jana Rozkošného.

V programu nebude chybět ani řada přednášek zaměřených na marketingová témata. Vystoupí například zkušený stratég a bývalý šéf marketingu České spořitelny Josef Havelka, marketingová ředitelka McDonald’s ČR Ivana Šedivá, ředitel mediální agentury MediaCom Praha Marek Bačo či mediální stratég z agentury ZARAGUZA Peter Mižík.

S úspěšnou Food bloggerkou Kateřinou (Lustigovou) Saint Germain nahlédneme do světa influencerů. Sama prorazila se svým blogem My Cooking Diary a získala řadu ocenění, například Food Blogerka roku 2016. Na konferenci prozradí, jak pracuje se svými sociálními sítěmi, jak se jí podařilo získat přes 105 tisíc sledujících na Instagramu a proč mají její Instastories takové ohlasy.

Kompletní program konference si můžete projít na webu Czech Internet Forum.

Akce se bude konat 19. října v Národním domě na Vinohradech. Registrovat se se můžete na webových stránkách konference.

Partnery akce jsou společnosti Active24, Audience Network, HyperMedia, Chivas, Imper CZ, Internet Billboard, PayU a T-Mobile Czech Republic. Produktovými partnery jsou Ackee a ChargeBox. Mediálními partnery jsou Marketing Journal, MediaGuru, a Tyinternety.cz. Pořadatelem a odborným garantem akce je server Lupa.cz. Produkčně akci zajišťuje vydavatelství Internet Info.