Hlavní navigace

Soutěž nejlepších webů a digitálních řešení WebTop100 přijímá přihlášky

Vítězové získají ocenění za kvalitu a profesionalitu projektu i zpětnou vazbu od odborníků na digitální marketing.

Doba čtení: 2 minuty

V rámci 16. ročníku prestižní soutěže WebTop100 máte opět příležitost porovnat se s vlastní konkurencí v daném oboru a získat důležitou zpětnou vazbu na projekt od předních odborníků s doporučeními ke zlepšení.

Kromě hlavní kategorie Firemní web s 12 žebříčky rozdělenými na jednotlivé obory své firemní prezentace můžete přihlásit také do dalších 9 kategorií. I letos si pořadatelé připravili pro účastníky soutěže novinky.

NOVINKY WebTop100 2017

Nová je možnost přihlásit projekty do kategorie Online nástroje, v níž bude odborná porota hodnotit kvalitu provedení online kalkulaček, různých konfigurátorů, či komunikačních rozhraní. „Otevřením této kategorie dáváme prostor předvést se v poměrně široké paletě nástrojů, které mají jednu zásadní věc společnou – usnadnit práci zákazníkovi,“ podotýká Michal Mládek, obchodní ředitel pořadatelské agentury Dobrý web.

Druhou novou kategorií je Self-care*. „Zákaznické zóny přístupné po přihlášení jsou nesmírně důležitým prvkem pro dlouhodobé udržení zákazníka. Firmy si dávají čím dál více záležet na maximálně odladěné použitelnosti svých self-care zón. Považujeme tedy za správné a logické zohlednit tento trend i v rámci soutěže WebTop100.“ dodává Mládek.

*Do kategorie Self-care mohou být přihlášeny jakékoliv zákaznické zóny s potenciálem odbavení velkého množství zákaznických požadavků, typicky tedy internetová bankovnictví, klientské zóny mobilních operátorů, energetických společností, ale například i uživatelské zóny univerzit.

Ptali jsme se výherců, co účastí v soutěži WebTop100 získali

„Několik konkrétních návrhů a připomínek na zlepšení našich služeb.“  Ladislav Kubeš ze společnosti Alza.cz a.s.

„Získali jsme zvláště povědomí o naší pozici mezi dalšími internetovými prezentacemi v oboru.“ Daniel Peške ze společnosti Pražská energetika, a.s.

„Hezké PR především v B2B.“ Milan Duda ze společnosti Pears Health Cyber, s.r.o.

Pokud chcete získat podrobnější informace o soutěži nebo se přihlásit, navštivte oficiální stránky WebTop100.

Pořadatelem soutěže je digitální agentura Dobrý web. Hlavním partnerem je společnost FORPSI. Partnerem je pak společnost OWOX. Mediálně soutěž podporují servery Lupa.cz, Marketing Journal a Podnikatel.cz