SPIR pořádá 10. ročník Internet Advertising Conference

Zahraniční odborníci, významné osobnosti české internetové scény a aktuální online trendy slibuje letošní IAC.
21. 2. 2017
pr článek

Sdílet

Nejvýznamnější konference o internetové reklamě je po roce opět tady. 10. ročník Internet Advertising Conference pořádaný Sdružením pro internetový rozvoj se koná ve středu 19. dubna v hotelu Clarion Prague. Organizátoři slibují 4 nabité programové sály, na 45 přednášejících a více než 600 účastníků. Mluvit se bude o novinkách a aktuálních trendech, datech i RTB, chybět nebudou ani marketingové případové studie a nahlédne se i do světa státní správy.

Mezi řečníky se objeví opravdu zajímavá jména. Účastníci konference se můžou těšit například na Constantina Kamarase z IAB Europe. Posledních 10 let byl členem rad předních řeckých firem, kterým radil s digitální strategií, obchodním rozvojem, firemní komunikací a rozvojem značek. Během své přednášky nahlédne do budoucnosti a odhalí digitální trendy i strategické oblasti, které stojí za to aktuálně sledovat. 

Duopol Googlu a Facebooku ohrožuje vydavatele, agentury, inzerenty i zákazníky. Jak? To na konferenci vysvětlí Magnus Hultman, zakladatel společnosti Strossle a několika dalších úspěšných start-upů.

Luděk Motyčka zodpovědný za marketing Googlu na českém trhu se společně s Andreou Hurychovou z We Are Mobile zblízka podívají na influencer marketing. Chybět nebude ani reálný příklad, a to konkrétně na kampani značky Google Play.

Jiří VítekMindShare prozradí, jak využít Admonitoring při plánování reklamy na internetu.

Online média, sociální sítě i nové služby jako Netflix výrazně rostou. Televize ale paradoxně také. Co ovlivňuje růst televize a proč její síla neklesá? Jsou si online a televize souzeni ke koexistenci? Nejen na tyto otázky odpoví během svého vystoupení Milan FridrichČeské televize.

Nativní reklama dobývá on-line svět. Proč ale nemá úspěch v Česku? Na to se podívá Mariia Andriukhina z Adnow LLP. Nativní reklamě se bude věnovat i Peter Nagy z Petit Press. Ten během své prezentace ukáže několik případových studií, u kterých se podařilo na základě marketingového briefu připravit čtenářsky zajímavý sponzorovaný obsah, který nadchnul nejen klienty ale i splnil i jejich cíle.

Další podrobnosti o programu, přednášejících i registrační formulář najdete na webu Internet Advertising Conference. Tak neváhejte a rezervujte si své místo včas.

Generálním partnerem konference je O2 Media. Partnery jsou Adform ApS a HyperMedia. Mediálním partnerem jsou Marketing Journal a MediaGuru.cz. Organizátorem je Sdružení pro internetový rozvoj. Produkčně konferenci zajišťuje společnost Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).