Ve čtvrtek 5. dubna se prostory Clarion Congress Hotel Prague zaplní stovkami profesionálů. Marketingoví a mediální odborníci, mediální a reklamní agentury, zadavatelé internetové reklamy, poskytovatelé obsahu, internetová média a členové SPIR, ti všichni se sejdou na 11. ročníku Internet Advertising Conference pořádané Sdružením pro internetový rozvoj (SPIR).
Jaká témata otevřou program letošní Internet Advertising Conference? Klíčové bude GDPR, chybět nebudou pokročilé úvahy nad plánováním a cílením nejen programatické reklamy (atribuční modely, behaviorální cílení), omezování reklamních formátů ze strany Google ani diskuse nad měřením zásahu TV vs. internet. A nejen to.
Těšit se můžete na celodenní program ve třech sálech, více než 600 návštěvníků a na čtyři desítky přednášejících, mezi kterými se objeví i odborníci ze zahraničí.
Jedním z nich bude Vincent Peyregne, který řekne, jak se proměňují média z pohledu organizace World Association of Newspapers and News Publishers. Promluví i o globálních trendech v novinovém průmyslu, které překvapí nejednoho z nás. Nacházíme se v době, kdy je čtenář na prvním místě, což je skvělá příležitost pro vydavatele, kteří tomu dokážou přizpůsobit své aktivity, způsob organizace i své dovednosti.
Dalším zajímavým přednášejícím bude Vesselin Popov z Univerzity Cambridge. Během svého vystoupení rozebere průzkum, který ukázal, že osobnosti a preference jsou předvídatelné díky našemu online chování. Každé kliknutí, komentář a vyhledávání obsahuje psychologické informace, které by mohly být použity k personalizaci obsahu v nebývalém rozsahu. Konec civilizace, nebo etická šlamastyka? Přednáška Vesselina Popova vám pomůže se rozhodnout.
Do machine learning v marketingu zabrousí David Vopelka z České spořitelny, o programatické reklamě bez hranic promluví CEO Adformu Gustav Mellentin a Filip Hromek ze Seznamu se zaměří na cenové modely v programatickém prodeji reklamy.
Na téma sociálních sítí se můžete naladit například s Filipem Struhárikem z Denníku N. Promluví o tom, co se dělo se slovenskými médii, když Facebook na Slovensku odstranil všechny příspěvky stránek z newsfeedu. Vojtěch Lambert z LCG New Media zas ukáže několik příkladů, jak lze dosáhnout virality na Facebooku právě v dobách neustálého snižování organického dosahu.
Více o programu a registrační formulář najdete na webu Internet Advertising Conference 2018.
Partnery konference jsou Adform, HyperMedia, LCG New Media, Nielsen Admosphere a Red Media. Mediálním partnerem jsouMarketing Journala MediaGuru.cz. Organizátorem je Sdružení pro internetový rozvoj. Produkčně konferenci zajišťuje společnost Internet Info.