SPIR pořádá 8. ročník Internet Advertising Conference. Už 9. dubna

Největší česká odborná konference o stavu, vývoji a budoucnosti internetové reklamy a mediálního trhu se koná ve čtvrtek 9. dubna v Clarion Congress Hotel Prague.
11. 3. 2015
pr článek

Sdílet

4 programové bloky, přes 500 účastníků a více jak 40 přednášejících z českých i zahraničních firem, vydavatelství a agentur – takový bude letošní ročník Internet Advertising Conference 2015, kterou pořádá Sdružení pro internetový rozvoj (SPIR).

Mediální a digitální trh v České republice zažívá velké změny a není vždy jednoduché všechny novinky zachytit. Internet Advertising Conference 2015 vám pomůže zmapovat situaci na mediálním trhu, představí nové trendy v oboru a také nabídne příležitost setkat se s experty v oboru.

A jaká jsou hlavní témata letošního ročníku? 

• Konsolidace mediálního trhu,
• budoucnost placeného obsahu na internetu,
• prolínání televize s internetem,
• programatický nákup a retargeting,
• csrossmediální měření. 

Těšit se můžete například na následující přednášky: 

Budoucnost sociálních medií, videa a obsahu (Jan Řežáb, Socialbakers)
Jak programatický nákup změní globální mediální krajinu (Vincent Potier, Captify)
Jak díky Facebooku získat více zákazníků (Karel Tlusťák, ROIHunter.com)
Televizní kampaň podle pravidel online marketingu (Martin Beneš, Red Media, Jan Hornych, Cross Masters)
Skutečně jde prodávat crossmediálně? (Petr Miláček, FTV Prima, Petr Jelínek MEDIA CLUB)

Letos poprvé vystoupí i místopředseda vlády pro vědu, výzkum a inovace pan Pavel Bělobrádek, který převzal záštitu nad konferencí.

INTERNET ADVERTISING CONFERENCE>>

Rezervujte si své místo včas.

Generálním partnerem konference je Seznam.cz. Hlavním partnerem Mladá Fronta, partnery jsou Adform, H1.czHyperMedia. Mediálním partnerem je Marketing&Media, produktovým STRV. Organizátorem je Sdružení pro internetový rozvoj. Produkčně konferenci zajišťuje společnost Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).