4 programové bloky, přes 500 účastníků a více jak 40 přednášejících z českých i zahraničních firem, vydavatelství a agentur – takový bude letošní ročník Internet Advertising Conference 2015, kterou pořádá Sdružení pro internetový rozvoj (SPIR).
Mediální a digitální trh v České republice zažívá velké změny a není vždy jednoduché všechny novinky zachytit. Internet Advertising Conference 2015 vám pomůže zmapovat situaci na mediálním trhu, představí nové trendy v oboru a také nabídne příležitost setkat se s experty v oboru.
A jaká jsou hlavní témata letošního ročníku?
• Konsolidace mediálního trhu,
• budoucnost placeného obsahu na internetu,
• prolínání televize s internetem,
• programatický nákup a retargeting,
• csrossmediální měření.
Těšit se můžete například na následující přednášky:
• Budoucnost sociálních medií, videa a obsahu (Jan Řežáb, Socialbakers)
• Jak programatický nákup změní globální mediální krajinu (Vincent Potier, Captify)
• Jak díky Facebooku získat více zákazníků (Karel Tlusťák, ROIHunter.com)
• Televizní kampaň podle pravidel online marketingu (Martin Beneš, Red Media, Jan Hornych, Cross Masters)
• Skutečně jde prodávat crossmediálně? (Petr Miláček, FTV Prima, Petr Jelínek MEDIA CLUB)
Letos poprvé vystoupí i místopředseda vlády pro vědu, výzkum a inovace pan Pavel Bělobrádek, který převzal záštitu nad konferencí.
INTERNET ADVERTISING CONFERENCE>>
Rezervujte si své místo včas.
Generálním partnerem konference je Seznam.cz. Hlavním partnerem Mladá Fronta, partnery jsou Adform, H1.cz a HyperMedia. Mediálním partnerem je Marketing&Media, produktovým STRV. Organizátorem je Sdružení pro internetový rozvoj. Produkčně konferenci zajišťuje společnost Internet Info.