Na letošní Internet Advertising Conference nesmíte chybět, pokud vás zajímá, co je v internetové reklamě nového, jak chytře rozdělit marketingové rozpočty, co hýbe mediálním světem nebo jak se k internetu staví stát a Evropská unie.
Čekají vás čtyři sály nabité přednáškami, praktickými ukázkami a inspiracemi od respektovaných českých i zahraničních odborníků. Internet Advertising Conference letos slibuje i zahraniční hvězdy, které v Česku ještě nikdy nevystupovaly.

Jednou z nich je Kateryna Kruk, politická aktivistka, jejíž účet @Kateryna_Kruk sleduje přes 22 tisíc followerů. V současné době komentuje pro the Guardian, BBC, CNN, Al Jazeera nebo Channel. Díky Kateryně měla většina světových médií nestranné zpravodajství z Euromajdanu z první ruky. Hodinu po hodině updatovala dění v ulicích Kyjeva. Povídat bude o tom, jak probíhá život v zóně ohrožení, kde je propaganda nejmocnějším nástrojem boje.

Poprvé v Česku se ukáže i De Correspondent. Holandský časopis, který dělá vše jinak. Vsází na žurnalistiku, která jde do hloubky. Vyhýbá se rutinním tématům, na nichž nezáleží. Nežije z reklamy, za jeho obsah se platí. Přesto minulý rok (v Holandsku, demograficky srovnatelném s ČR) překročili hranici čtyřiceti tisíc předplatitelů. Je něco takového možné i v České republice?
Významný investor Andrej Kiska se zamyslí nad tím, proč je v Čechách méně startupů než v okolních zemích, ale daří se jim lépe.
Na své si přijdou na konferenci i ti, co vyhledávají informace, případovky a inspiraci ze světa marketingu.
Jak se pustili do neznámého světa YouTuberů prozradí brand manažerka Matonni Jitka Altman ve své případovce. Místo zaběhnuté propagace zkusili něco nového. Spojili své jméno s celebritami mladé generace. Přijďte si poslechnout, co vymysleli a jak to fungovalo.
Všichni víme, že video patří mezi hlavní trendy v digitálu. Ale co když je jeho příprava příliš drahá a vlastně přesně nevíme, co na webu funguje? Do dnešní doby neexistovalo řešení a dokonce ani YouTubeři nepomohli. Možnou cestu vám ukáže Robert Haas z agentury SYMBIO v kampaních pro Sazku.
Tomáš Růžička z VIVmail má nachystané praktické ukázky pokročilé automatizace v e-mail marketingu na základě chování uživatelů. Ukáže i případové studie od zákazníků. Přijďte se inspirovat jak komunikovat se zákazníky a jak budovat silnou a čistou databázi zákazníků.
Další podrobnosti o programu, přednášejících i registrační formulář najdete na webu Internet Advertising Conference. Tak neváhejte a rezervujte si své místo včas.
Generálním partnerem konference je Seznam.cz. Hlavním partnerem Mladá Fronta, partnery jsou HyperMedia a VIVmail. Mediálním partnerem jsou Marketing Journal a MediaGuru.cz. Organizátorem je Sdružení pro internetový rozvoj. Produkčně konferenci zajišťuje společnost Internet Info.