Na Internet Advertising Conference 2019 budou pro účastníky připraveny hned tři sály, kde souběžně poběží program konference. Témat se tak stihne probrat celá řada, vystoupí více než tři desítky přednášejících.
Vytvoření vlastní umělé inteligence na míru a její využívání již dávno není scifi. David Vopelka z DataSentics bude hovořit o tom, jak lze pomocí strojového čtení (AI) posunout optimalizaci online reklamních kampaní na vyšší úroveň.
Marketér Adam Ondráček se zastaví u stále aktuálnějších fake news. Jaké motivace mohou stát za zrodem celých ekosystémů dezinformačních zpráv? A díky jakému nástroji se šíří skrze českou internetovou populaci?
Aleš Hron z Digital Strategist ve své case study prozradí, jak se spojením kreativity, digitálního média a rozšířené reality podařilo naplnit obchodní cíle.
Na letošní Internet Advertising Conference bude dán prostor i debatám. O videoprojektech, videoreklamě a videoobsahu budou diskutovat Juraj Felix, výkonný ředitel Mall.tv, Igor Kalaš, ředitel obsahu na Seznam.cz, a Jan Rozkošný, který stojí za veleúspěšnou DVTV. Video se těší velké oblibě, počet odběratelů různých kanálů stabilně roste. Jedná se pouze o krátkodobý trend nebo má videoobsah svou budoucnost jistou? S čím se tvůrci videoobsahu budou muset vyrovnat, aby obstáli před konkurencí? A je reálné zaplatit videoobsah pouze reklamou?
Další velké debaty se budou týkat placeného obsahu médií nebo GDPR a dopadů, které jeho téměř roční platnost přinesla.
Samozřejmě jde pouze o malý výběr témat, která zazní, kompletní program konference naleznete na webu.
Jestliže vás s jarem přepadla chuť být kreativní a prožít něco zajímavého, chcete se setkat s lidmi, co jsou na stejné vlně jako vy, a prožít den plný zajímavých poznatků a trendů, staňte se součástí 12. ročníku Internet Advertising Conference, kterou pořádá Sdružení pro internetový rozvoj (SPIR).
Poznamenejte si do svého diáře, že čtvrtek 11. dubna patří Internet Advertising Conference. Místem konání je zbrusu nové Cubex Centru v samotném srdci Prahy.
Generálním partnerem konference je OneTrust. Hlavním partnerem je Clever Monitor, O2 Czech Republic a.s. a Provident. Partnery konference jsou Adform, LCG New Media, Red Media a Teads.tv. Mediálním partnerem jsou Marketing Journal a MediaGuru.cz. Organizátorem je Sdružení pro internetový rozvoj. Produkčně konferenci zajišťuje společnost Internet Info.