Hlavní navigace

Odstartoval 18. ročník soutěže firemních webů a digitálních řešení WebTop100

Porovnejte vaše projekty s konkurencí. Vítězové se mohou pyšnit prestižní značkou WebTop100, ostatní si odnesou benefit ve formě konkrétního doporučení.

Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Registrovat se můžete na internetových stránkách soutěže WebTop100 do 14. 6. 2019 i vy. Slavnostní vyhlášení vítězů proběhne 12. 11. 2019 na galavečeru WebTop100 v Národním domě na Vinohradech. Vaše digitální řešení bude hodnotit porota složená z více než 50 odborníků na digitální marketing.

Soutěží se celkem v 8 kategoriích, přičemž hlavním pilířem soutěže zůstává kategorie Firemní web, která je dále členěná do 12 žebříčků podle oboru podnikání. Kritérii pro jejich hodnocení jsou design, technické řešení, a nově se letos porota podívá také na marketingovou komunikaci a zákaznické funkce přihlášených firemních webů.

Dalšími kategoriemi jsou: microsite, mobilní řešení, nejefektivnější digitální řešení, e-mailingová kampaň, obsahový marketing a online nástroje. Novinkou letošní soutěže je také rozdělení soutěžní kategorie Digitální reklamní kampaň na tři typy kampaní - brandové, výkonnostní a social media kampaně.

4 speciální ocenění putují tradičně vítězům za nejlepší design roku, digitální agentura roku, firemní web roku a osobnost digitálního marketingu roku.

WebTop100 je dobrá značka

Velkým benefitem pro vítěze je bezesporu možnost komunikovat ocenění ve svých prezentacích. „První místo nám pomohlo „potvrdit“ naši pozici na trhu. Skvělé klienty, reference i silný tým už jsme měli – ale prestižní oborové ocenění zatím ne. Přece jen jako firma existujeme chvíli, tudíž je pro nás vítězství signál, že jdeme správným směrem. Bereme ocenění také jako poděkování klientovi za to, že v nás vložil důvěru,“ slaví prvenství v kategorii Obsahový marketing Margita Havlíková z Obsahové agentury s.r.o.

WebTop100 je dobrá značka a vizitka vysoké úrovně našich digitálních služeb, které nabízíme našim klientům,“ říká Marian Bačák z Equa bank a.s. Banka zvítězila v kategorii Mobilní řešení.

Zpětná vazba jako motivace a prostředek ke zlepšení

Všem přihlášeným webům i projektům se dostane zpětné vazby a inspirace od 50členné poroty ve zmíněných kategoriích. Odborníci jim poskytnou konstruktivní hodnocení, které jim pomůže pochopit silné i slabé stránky ovlivňující obchodní výkonnost jejich projektu.

U většiny porotců se jedná o mini „audit“. Z maxima poskytnutých informací se dají např. odhalit chyby, jejichž napravení nemusí být náročné, ale může mít zásadní vliv na fungování například e-mailového kanálu.,“ říká Martin Halama, odborný garant soutěžní kategorie E-mailingová kampaň.

Pro pracovní tým je ocenění velmi motivační. „Úspěch v soutěži přinesl do našeho realizačního týmu entuziazmus pro další rozvoj projektu, a to jak po technické, tak obsahové stránce,“ hodnotí loňské umístění Radek Bitala z Giant interactive s.r.o., projektový manažer vítězného projektu v kategorii Self-care.

Lee Iacocca řekl, že úspěch je směsicí tvrdé práce a velkých snů. A my toto můžeme jen potvrdit,“ prozrazuje motto Karolína Prokopová ze společnosti MOSER, a.s., která se v roce 2018 v soutěži WebTop100 stala absolutním vítězem v kategorii Firemní web a odnesla si speciální ocenění za nejlepší Design roku.

Pořadatelem soutěže je digitální agentura Sherpas, produkci má pod palcem Internet Info. Hlavním partnerem je FORPSI Partnery akce jsou CZECH TOP 100, Asociace pro elektronickou komerci, Digitální agentury.cz. Mediálně akci podporují Lupa.czPodnikatel.cz.